Guest LilleSkrekk Skrevet 21. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2007 Syntes det hadde vært litt fint å vite hvor i Oslo dere bor, dere som bor i Oslo som er her inne på hundesonen. Jeg bor selv nesten rett ved slottsparken, dvs i sentrum ca, ikke så langt fra slottet. Hvor i Oslo området bor dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 21. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2007 Jeg bor på hellerud, rett ved hellerud t-bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 21. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2007 Jeg bor nordvest(omtrent) i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FoxyFish Skrevet 21. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2007 Majorstua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 21. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2007 Jeg bor midt mellom Steinerud og Vinderen T-bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar