Jump to content
Hundesonen.no

Lek: Hvilken sang?


Karina&Chica

Recommended Posts

Posted

Jeg ser "Hvilken film?"- tråden er en morsom og populær lek, men tenkte at vi kunne ha en slik tråd med sanger også - for de av oss som har litt mer peiling på den fronten :tongue:

Som dere sikkert har sett i filmtråden, går leken ut på at en skriver inn teksten til en del av en sang her, og så skal dere gjette fra hvilken sang(og artist)teksten kommer fra. Den som gjetter riktig, får finne på en ny tekst og sang ^_^

Da starter jeg:

"It's close to midnight and something evil's lurking in the dark

Under the moonlight you see a sight that almost stops your heart

You try to scream but terror takes the sound before you make it

You start to freeze as horror looks you right between the eyes

You're paralyzed"

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply
Posted
Thriller, av Michael Jackson

Skal ikke du skrive inn en ny tekst da? Eller må man få godkjent svaret først?

Posted

"Dancing bears, painted wings, things I almost remember/

And a song someone sings, once upon a December.

Someone holds me safe and warm/

horses prance through a silver storm/

figures dancing gracefully/

across my memory."

Posted

"Jeg vil bare ha en mann som setter blodet mitt i brann,

som setter pris på det jeg gjør.

Jeg vil bare ha en mann"

Posted
"Jeg vil bare ha en mann som setter blodet mitt i brann,

som setter pris på det jeg gjør.

Jeg vil bare ha en mann"

Du må gjette riktig på den forrige sangteksten for å kunne skrive inn en tekst selv..

Hvis ikke blir tråden veldig rotete :wink:

Posted
Du må gjette riktig på den forrige sangteksten for å kunne skrive inn en tekst selv..

Hvis ikke blir tråden veldig rotete :wink:

Ah, sorry. Men det kan bli veldig lang vente tid da om ikke personen er pålogget ^_^

Posted

Jeanette: Jeg vil bare ha en mann av Eduardo Andersen

Hvis dette er riktig:

"I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better ****

Than any boy you'll ever meet, sweetie you had me"

Dere skjønner vel hva **** står for? begynner på f og slutter på k :lol:

Posted
Jeanette: Jeg vil bare ha en mann av Eduardo Andersen

:lol:

Og det er heller ikke Jan Eggum som mange tror.

Edit: Andersen er jo rett da, men ikke fornavnet. (om han da ikke har ett annet navn i tillegg)

Posted
Doddo Andersen du mener da? Han heter egentlig Eduardo :P

Stemmer :lol: Men det er gruppen han er med i "Unge frustrerte Menn" som synger. (men dem tror jeg er oppløst?)

Posted

Knock me down av red hot chili peppers?

hvis dette er riktig:

"I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better ****

Than any boy you'll ever meet, sweetie you had me"

Posted

PANIC! AT THE DISCO- Lying Is The Most Fun A Girl Can Have ?

Hvis det er rett...

Every night in my dreams i see you ,i feel you,

That is how i know you go on.

Far across the distance

And spaces between us

You have come to show you go on

Posted

Det er riktig :lol: søtesøte sangen ^_^

Ehmm det er vel den titanic sangen, my heart will go on?

Hvis dette er riktig så lurer jeg på denne:

First time you screamed at me

I should have made you leave

I should have known it could be so much better

I hope you're missing me

I hope I've made you see

That I'm gone forever

Posted

Three Days Grace -Gone Forever ...fiiine sangen! Tror jeg :lol:

Vet ikke om denne er så kjent, men prøver alikevel :P

Cause I’ve been housing all this doubt and insecurity and

I’ve been locked inside that house all the while you hold the key

And I’ve been dying to get out and that might be the death of me

Posted
Three Days Grace -Gone Forever ...fiiine sangen! Tror jeg :lol:

Vet ikke om denne er så kjent, men prøver alikevel :P

Cause I’ve been housing all this doubt and insecurity and

I’ve been locked inside that house all the while you hold the key

And I’ve been dying to get out and that might be the death of me

Er ikke helt sikker, men 'be my escape' ?

Posted

Hmm, ny sang:

"What kind of father would take his own daughter's rights away?

And what kind of father might hate his own daughter if she were gay?

I can only imagine what the first lady has to say

You've come a long way from whiskey and cocaine."

Posted
Hmm, ny sang:

"What kind of father would take his own daughter's rights away?

And what kind of father might hate his own daughter if she were gay?

I can only imagine what the first lady has to say

You've come a long way from whiskey and cocaine."

Den pink sangen, dear mr.President eller noe slik...?

Har ikke tid å skrive ny sang så noen andre kan bare gjøre det hvis jeg har rett :lol:

Posted
Den pink sangen, dear mr.President eller noe slik...?

Har ikke tid å skrive ny sang så noen andre kan bare gjøre det hvis jeg har rett :P

Det er rett :lol:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


  • Nye innlegg

    • Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Create New...