jennajensen Skrevet 19. Desember 2007 Rapporter Skrevet 19. Desember 2007 Nå på vintern, gidder ikke katta å si i fra når han skal på do. I går så skeit han to ganger inne... Han er 10-13 år gammel nå (tror jeg). Hva skal vi gjøre?.. Har tenkt litt på å sette inn en kattedo, sånn at han går på do i den isteden for på gulvet..
Vala Skrevet 21. Desember 2007 Rapporter Skrevet 21. Desember 2007 Nå på vintern, gidder ikke katta å si i fra når han skal på do. I går så skeit han to ganger inne... Han er 10-13 år gammel nå (tror jeg). Hva skal vi gjøre?.. Har tenkt litt på å sette inn en kattedo, sånn at han går på do i den isteden for på gulvet.. Er dette et "vanlig" vintersproblem eller noe som har oppstått ivinter? Det første som slår meg er å ta ham til veterinæren nemlig.. Men uansett, fiks ham en kattedo. Det er ikke særlig gøy hvis du først får den "lukten" sittende fast, da fortsetter de innendørs og det blir værre å venne dem av med det.
Miss-Pernille Skrevet 27. Desember 2007 Rapporter Skrevet 27. Desember 2007 Du burde skaffe kattedo, det har jeg. ^_^
Cec Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Skrevet 28. Desember 2007 Kjøp kattedo! Hvis du kjøper denne sanden her, vil det ikke lukte noe av doen heller:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar