Gå til innhold
Hundesonen.no

Nuffevalpen min


xeena

Recommended Posts

Ååh, så herlig :P

Jeg er litt svak for nuffer, har ønsket meg en lenge. Når jeg får eget hus og bil skal jeg ha en som maskot blant alle bernerne :icon_fun:

Og ja, schimos har nydelige hunder! Hvem er foreldrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så herlig :lol:

Jeg er litt svak for nuffer, har ønsket meg en lenge. Når jeg får eget hus og bil skal jeg ha en som maskot blant alle bernerne :icon_fun:

Og ja, schimos har nydelige hunder! Hvem er foreldrene?

Forledrene er Bombi og Oye, har ikke de helt riktige navnene enda da stamtavla ikke har kommet enda :rolleyes:

Nuffe er herlige, stod mellom en sånn eller berner da. Syns berner har så fine tegninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forledrene er Bombi og Oye, har ikke de helt riktige navnene enda da stamtavla ikke har kommet enda :rolleyes:

Nuffe er herlige, stod mellom en sånn eller berner da. Syns berner har så fine tegninger

Åh, du er heldig! Schimo's Oye Como Va er den nydeligste nuffen jeg vet om!

Ja, de er herlige raser begge to :lol:

Lykke til med det lille sjarmtrollet ditt! (Og husk, heller et bilde for mye, enn et bilde for lite :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg! Går ikke ann å se seg mett på slike bamser! :lol:

Hun er jo ikke akkurat så rolig av seg da ^_^ , skal prøve å få tatt noen bilder ute på dagtid, selvom det er den mørkeste dagen i morgen!! Vil jo legge ut fine bilder :icon_fun:

Akkurat nå ligger hun ved min side og gnager på griseøre, omsider noe annet enn meg å bite på :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Haha så morro med valp da. Hun er sikkert allerede dobbel så stor som min(thih).

Men må si at det ansiktet der sjarmerer jo alle, får meg ikke til å tro annet. Rett og slett nydelig. Gleder meg til å se hvordan dere får det og hvordan hun vokser til :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jo noen skrytebilder til da, hun er nå 13 uker, blir 14 uker på mandag. Har doblet vekten sin og begynner å bli en tung bamse og bære opp og ned trappa :blink:

Så moro at du ahr stilt Oye, labbis, håper hun blir like dyktig som han ja, men da har hun noe å leve opp til!

yndlingsleken sin

er jeg ikke fin?

Poserer for fotografen

Nå kan ikke mor glemme meg :hug:

post-3135-1200694491_thumb.jpg

Xeena og halvsøstra, samme mor. Tenk hun blir så diger :)

Bildet tatt idag, elsker saccoen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...