Jump to content
Hundesonen.no

Romjulstreff

Fillerya

Recommended Posts

Tenk, det er forseint det nå! :P

Det sier de alle det *ler*

Tusen takk for turen, folkens! Emma har sovet i nesten hele dag hun ^_^

Neste gang, Tone, neste gang! :) Og for atte det er helt sant tenk....! ;)

• Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Marianne: jaaaada, helt sant! Lita er jo bare snill og søt!

Igjen, Norma har bare vært snill og søt etter at vi kom hjem. Tenk det, når det gjelder valpen fra "der nede der det brenner". Lalala :whistle:, til dere som tok det hintet :D

Marianne: jaaaada, helt sant! Lita er jo bare snill og søt!

Ja det er det med henne...... :glare:

Igjen, Norma har bare vært snill og søt etter at vi kom hjem. Tenk det, når det gjelder valpen fra "der nede der det brenner". Lalala :whistle:, til dere som tok det hintet ;)

:D:D:o

*klippet*

Igjen, Norma har bare vært snill og søt etter at vi kom hjem. Tenk det, når det gjelder valpen fra "der nede der det brenner". Lalala :whistle:, til dere som tok det hintet :o

:D Ja, lille pøbelvalpen din som stakk av hele tiden :rolleyes: Biter og er bare teit, gitt ;) (Og for de som ikke skjønte det, så var det ironi, ja :D)

fuglehunder og energi sier bare jeg. Litt soving, tonnevis med middag (pelsen har aldri spist så mye før!) og så litt mer søvn før vi igjen var klar for full action sånn i syvtiden. Nå er han rolig av karakter men jeg i syvtiden var han klar for både tur, dressur, søk og apport. Hva skjer med at disse fuglehundene er umulig å slite ut? :whistle:

HAn virker iallefall storfornøyd med dagen, superlykkelig for å få meg hjem etter at jeg har vært en tur på byen :rolleyes: gode hunden! alltid klar for sprell (slik er det å være student hund kanskje?)

Jepp, for hun er lovet bort til meg :D

Think again my Dear :ninja:

Phø, du gjør jo ikke alvor ut av det så da må jo noen andre få sjangsen :o

Og JANE!!! :whistle: Hva var det for et bilde å legge ut av meg a? *mumler at hevnen er skikkelig søt* :D

Og JANE!! :whistle: Hva var det for et bilde å legge ut av meg a? *mumler at hevnen er skikkelig søt* :D

HÆÆÆ?? Det bildet er jo fint. Har du sett de andre bildene jeg har av deg eller??? Så vær litt varsom lille, jeg er også ganske hevngjerrig.

HÆÆÆ?? Det bildet er jo fint. Har du sett de andre bildene jeg har av deg eller??? Så vær litt varsom lille, jeg er også ganske hevngjerrig.

FInt??? :whistle: Veeel...

Og nei jeg har ikke sett de.... Hmmmm.... Er de såå ille? :D

Jepp, for hun er lovet bort til meg :D

Think again my Dear :ninja:

Phø, du gjør jo ikke alvor ut av det så da må jo noen andre få sjangsen :whistle:

Det var da veldig så attraktiv den bikkja ble så fort jeg bestemte meg for å beholde henne, liksom :D Men jo, jeg har lovet henne bort til Margrete om jeg ikke skal/kan ha henne selv :o

Fine bilder, Jane! Særlig fordi ingen var av meg - med siggen i hånda, men et par-tre av hunden min! hehe *fineste Emma*

Jeg er også drit imponert over deg om guide! Hvem trenger Ida liksom! :D

Man tar seg den frihet og hopper over ett treff. Dermed er man overflødig, totalt unyttig og er det noen som savner en? Nei... :D

Man tar seg den frihet og hopper over ett treff. Dermed er man overflødig, totalt unyttig og er det noen som savner en? Nei... :D

Neida, overhodet ikke! Flere ganger så ropte jeg på deg men du hørte ikke så da må du herved ta straffen din :D Men joda, seff savnet vi deg! :D

Klart vi savnet deg :D Det blir ikke ordentlig Skullerud-treff uten deg!

Når sant skal sies, så var vel både Jane og jeg litt forvirret over hvor vi var enkelte ganger :D Det hjelper å være to, vi fikk resonnert oss fram til slutt!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Asså når du har jobba med possisjon og hopping i gangen i en evighet, samt sliti med å gå nogen lunde normalt selv, så må jeg si det føles veldig bra å se at ting har blitt bedre de siste måneder. 😄  https://vm.tiktok.com/ZMLeQVSwV/  
    • Hvis du ikke har hatt kull før så anbefaler jeg deg først og fremst å sjekke ut NKKs oppdretterskole. Det er mye det er viktig å sette seg inn i når man skal ha kull, alt fra oppfølging av tispas helse fra før paring til etter kull, og selger og kjøpers rettigheter ved salg av valper. Og alt i mellom. Et kull er ikke mindre viktig enn et hvilket som helst kull hos en erfaren oppdretter, og som uerfaren er det kanskje langt viktigere å sette seg inn i ting du kanskje ikke har tenkt på. Om du har en seriøs oppdretter burde de også kunne hjelpe deg. Med tanke på at dette er to raser som har mye arvelige sykdommer og svakheter ville jeg også fokusert på å avle innen egen rase og dermed få registrerte avkom med registrert helsestatus, og som ikke bare flyter ut i den useriøse miniatyravlen som skjer. Selv om hunden din og hannhunden er friske og har godt gemytt betyr det heller ikke at de er gode avlshunder. Det kommer an på gemytt og helsestatus til søsken og foreldre og linjer bakover. Ved raseavl har man noe oversikt over det i det minste. Og dersom alle søskenene til hunden din skulle vise seg å ha f.eks. patella så kan det være lurt å vurdere å droppe kull på hunden din, siden den har samme gener, selv om den er frisk selv. Seriøs avl er ganske mye arbeid, så jeg håper du setter deg inn i det og bruker NKK, raseklubb og oppdretter før du setter i gang. Lykke til!
    • Du har vel allerede fått hund, men denne oppdretteren er useriøs og kun ute etter penger. Alt ser gjerne fint og flott ut til hunden din er "avlsgodkjent", da begybner hun å mase om å bruke hunden din i avl gratis. Hun bruker valpekjøperens uvitenhet om avl og rettigheter til sin fordel. Jeg og flere jeg kjenner har kjøpt fra henne og har opplevd dette.  Svindler valpekjøperene sine. Hun avler også på underbitt har jeg hørt, og på hunder med LTV (sammenvoksinger i ryggen). Styr unna!!!
    • I Bodø bor det et par stykker, Cleo som vi hadde bor hos ei god venninne av meg, send meg en PM så kan jeg sette dere i kontakt 🥰    Ellers har to kortiser som bor på Tverlandet, kan også sette deg i kontakt med dem 🥰     
  • Nylig opprettede emner

• Create New...