Gå til innhold
Hundesonen.no

wolf man, tvprogram


Shilamon

Recommended Posts

Tror det er national geographic, mulig det er discovery, som har reklamert masse for en serie om en kar som lærer tamulv å bli ville igjen. Noen som vet hva jeg snakker om og når dette skal gå? evt gikk (meg hus forbi) på norsk tv?

Har kjempelyst til å få det med meg, men er redd jeg har mistet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det har blitt sendt om og om igjen på NG ja.... for å være helt ærlig syns jeg ikke du har gått glipp av så mye. Syns det hele var ganske så latterlig :rolleyes:

Jeg nekter å tro på at ulvene så på ham som en ulv.... uansett hvor mye han snerret, spiste rått kjøtt og gikk med samme klærne hver dag på grunn av lukten....

Og at han levde med ville ulver? njei... ulver i innhegning er ikke ville ulver spørr du meg.

Hilsen en litt kritisk silje :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Og at han levde med ville ulver? njei... ulver i innhegning er ikke ville ulver spørr du meg. Hilsen en litt kritisk silje :D
Ifølge en av våre fremste på ulv endrer man ikke på titusenårs selektert atferd ved å endre miljø. At ville dyr habituerer er kjent av de fleste. Atferdsmessig blir de ikke blir mindre "ville" av den grunn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Noen som vil svare på spørsmålet mitt da? vet man om det skal gå igjen?

damn om det er over, ville så gjerne se det!

Jeg har ikke sett det, vet heller ikke hvilken kanal og om det evt blir sendt om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge en av våre fremste på ulv endrer man ikke på titusenårs selektert atferd ved å endre miljø. At ville dyr habituerer er kjent av de fleste. Atferdsmessig blir de ikke blir mindre "ville" av den grunn.

ja det er jeg enig i, jeg burde og ha lagt til at disse ulvene vokste opp på hans soverom, og ble tatt bort fra mammaen ganske tidlig slik at han skulle prege de.... Kan godt være de fremdeles får tittelen vill, men i mine synsinger og meninger er de ikke det.

For å svare på spm, jeg trooor ikke det går lengre. Har ikke sett reklame for det på en stund...

Edit: NU gikk det en reklame for programmet, men det sto ikke når det gikk...

"for ham er ikke ulvene ville ulver, de er familie"*ler litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spm, jeg trooor ikke det går lengre. Har ikke sett reklame for det på en stund...

Edit: NU gikk det en reklame for programmet, men det sto ikke når det gikk...

"for ham er ikke ulvene ville ulver, de er familie"*ler litt*

det som er så teit, hele tiden reklame for det, men aldri noe om når det skal gå.. kan jo ikke akkurat sitte klistret til skjermen 24/7 heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...