Gå til innhold
Hundesonen.no

Fotoalbum på nett?


MegaMarie

Recommended Posts

På hjemmesiden min så får jeg ikke bildene inn i original str og derfor blir de veldig pixlette. Nå er jeg dritt lei og vil ligge bildene min et annet sted. Noen som har en god ide? Jeg har lagt ut alle bildene på photobucket men der står det at albumet er privat osv at jeg ikke kan dele det med andre på en måte. Noen som vet om det går ann å gjøre albumet offentlig?

Ellers finnes det andre steder hvor jeg kan dele bildene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på "account opitons" (øverst til høyre) når du er inne i fotobøtta di, og gå inn på edit my album settings (står i en parentes litt ned på siden), der kan du bestemme hvem som skal få se albumene dine (my album is public i stedet for my album is private).

Btw: Jeg gidder så og si aldri å se på noen sine bilder om jeg må se dem i photobucket-album. Jeg vil anbefale deg å enten legge linken til bildene inn på vanlige sider på hjemmesiden din (sånn som jeg har gjort) eller prøve en annen type album - jeg liker å se på bilder i Porta (http://www.stegmann.dk/mikkel/porta/) som i albumene på grevinnen.com eller i Simpleviewer (som på bretinden.com), men jeg har ingen erfaring med å bruke disse albumene selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...