Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeskolen!

HildeM

Recommended Posts

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Yeeih, det skal jeg se på!! Ohh.. Det derre av han med den store hunden(husker ikke hva han het) da når han dytter han inn i røret på reklamen, det kan missforståes litt ja... :)

Skrevet

Gleder meg! Jeg har gått på kurs med den ene dommeren, Thale. Hun har whippets ;)

Innmari gøy med agility! Håper jeg ikke blir skuffet, det ble jeg sist med freestylen...

Skrevet
Yeeih, det skal jeg se på! Ohh.. Det derre av han med den store hunden(husker ikke hva han het) da når han dytter han inn i røret på reklamen, det kan missforståes litt ja... ;)

Ja, det ser jo helt sykt ut. ;)

Gleder meg til Hundeskolen i kveld. ;)

Skrevet

Gleder meg masse, som vanlig. Synes også at forrige program var en skuffelse.

Håper det blir litt mer hund denne gangen :rolleyes:

Reklamen ser kanskje verre ut enn den er ..?

Skrevet

Gleder meg til å se! Morro med agility ;)

Så at Finn datt ned fra stigen (heter det sant?) stakars Finn. Tror den svarte blandingen kommer til å gjøre det bra jeg!

Skrevet

Han hoppet kanskje, men så ikke det så ut som om han hadde noe kontroll på det hoppet, så kaller det fall ;)

eller, hopping eller detting. who cares

Skrevet

Jeg har sååå lyst til å prøve alt de prøver på Hundeskolen BARE for å se om min Bæggis er bedre enn hans Bergis! ;)

Jeg aaaaaner ikke hvorfor jeg sammenligner de to, da, Baghera er myyye mer aktiv enn Bergis! ;)

Skrevet
Jeg har sååå lyst til å prøve alt de prøver på Hundeskolen BARE for å se om min Bæggis er bedre enn hans Bergis! ;)

Jeg aaaaaner ikke hvorfor jeg sammenligner de to, da, Baghera er myyye mer aktiv enn Bergis! ;)

Skal vi trene agility sammen? En dag i frognerparken, kanskje. Hvis de har fått fiksa opp hinderne, da..

Skrevet
Skal vi trene agility sammen? En dag i frognerparken, kanskje. Hvis de har fått fiksa opp hinderne, da..

Er det noe galt med hinderene? annet enn at de er låst inn?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...