Jump to content
Hundesonen.no

Teoritester


TineSimbaNana

Recommended Posts

Posted

har tatt en del tester her: http://www.teoritentamen.no/ men lurer på om noen her inne vet om det finnes noen flere sider man kan teste seg litt på? Altså de som koster penger. regner med at det er de som er vanskelig. Og det er det jeg trenger :)

Testene på teoritentamen består jeg forresten hvergang nå

EDIT: Fant en side til nå: http://zensor.no/ skal prøve meg på den :D

Posted

Er vel teoritentamen som er den beste siden, i og med at den er laget av fagfolk som driver med kjøreopplæring, og den er jo i regi av Autoriserte Trafikkskolers landsforbund.

Jeg tror at hvis du klarer disse testene uten problemer nå, så er du ganske klar til å ta teoriprøven(regner med at du har lest litt i boka også) :)

Hvis ikke så er det bare til å google.. men som sagt, etter min erfaring, er teoritentamen.no best!

Lykke til :D

Posted
Er vel teoritentamen som er den beste siden, i og med at den er laget av fagfolk som driver med kjøreopplæring, og den er jo i regi av Autoriserte Trafikkskolers landsforbund.

Jeg tror at hvis du klarer disse testene uten problemer nå, så er du ganske klar til å ta teoriprøven(regner med at du har lest litt i boka også) :D

Hvis ikke så er det bare til å google.. men som sagt, etter min erfaring, er teoritentamen.no best!

Lykke til :)

Jeg har tatt teori prøven på biltilsynet, men fikk 8feil, man kan ha 7feil, så det var litt surt da.. ;):D

Teoritentamen er grei den, får kun 1 og 2 feil der. men det er veldig lite variasjon på testen. Så de samme sprm kommer om og om igjen.

Posted

Det går også an å kjøpe et kort hos trafikkskolene (i alle fall der jeg jobber) med en strekkode. Dette kortet gjør at du kan ta teoriprøven p nettet så mange ganger du vil i løpet av 24timer, og det koster 30 kr ;)

Posted

Mange trafikkskoler (i alle fall vår) har også tester du kan ta der. Og så retter vi den for deg. Du kan jo høre med din egen skole.

Husk at teorikunnskaper har mye å si for kjøringen din også da, jo mer trafikklæreren må snakke teori med deg i kjøretimen, jo dyrere blir det. Det lønner seg å lese ordentlig, og ikke satse på flaks ;)

Posted
Det går også an å kjøpe et kort hos trafikkskolene (i alle fall der jeg jobber) med en strekkode. Dette kortet gjør at du kan ta teoriprøven p nettet så mange ganger du vil i løpet av 24timer, og det koster 30 kr ;)

Det er teoritentamen.no du snakker om? jeg har kjøpt kort for 30kr der.. Men syns det er enklere å betale med mobil ;)

Posted
Mange trafikkskoler (i alle fall vår) har også tester du kan ta der. Og så retter vi den for deg. Du kan jo høre med din egen skole.

Husk at teorikunnskaper har mye å si for kjøringen din også da, jo mer trafikklæreren må snakke teori med deg i kjøretimen, jo dyrere blir det. Det lønner seg å lese ordentlig, og ikke satse på flaks ;)

Jeg har tatt en test der, teoritentamen klasse B. Den besto jeg der.

Jeg leser en del, og tar tester. Men blir veldig fort ukonsentrert når jeg leser i boka.

Har forresten bare teoriprøven og oppkjøring igjen ;)

Posted
Jeg har tatt en test der, teoritentamen klasse B. Den besto jeg der.

Jeg leser en del, og tar tester. Men blir veldig fort ukonsentrert når jeg leser i boka.

Har forresten bare teoriprøven og oppkjøring igjen ;)

Lykke til! ;)

Posted
Mange trafikkskoler (i alle fall vår) har også tester du kan ta der. Og så retter vi den for deg. Du kan jo høre med din egen skole.

Husk at teorikunnskaper har mye å si for kjøringen din også da, jo mer trafikklæreren må snakke teori med deg i kjøretimen, jo dyrere blir det. Det lønner seg å lese ordentlig, og ikke satse på flaks ;)

Glemte jo å nevne det med at vi kan rette de gode gamle papirprøvene på trafikkskolen ;)

Det er teoritentamen.no du snakker om? jeg har kjøpt kort for 30kr der.. Men syns det er enklere å betale med mobil ;)

Eksamensstresset mitt har tatt overhånd, leste ikke innlegget godt nok. Ja, det var den jeg snakket om ja ;)

Posted
Jeg har tatt teori prøven på biltilsynet, men fikk 8feil, man kan ha 7feil, så det var litt surt da.. ;)

Teoritentamen er grei den, får kun 1 og 2 feil der. men det er veldig lite variasjon på testen. Så de samme sprm kommer om og om igjen.

Er det virkelig rigtigt at man må have op til 7 fejl på teorien her i Norge? ;)

Posted
Er veldig ,mye efter min mening.

Da jeg tog førerkort i Danmark, var det max 3 fejl, og 0 fejl til Taxi.

Fik selv 1 fejl :flowers:

Oi, ok :D

Hvor mange sprm har dere da?

Posted
Oi, ok :flowers:

Hvor mange sprm har dere da?

Tror der er omkring 30-40 spørgsmål, ikke hæng mig op på det.

Men havde en del venner der dumpede 1 gang, og en der dumpede 3 gange

Men de er strikse med det, da de ikke vil have dårlige ny udklækkede bilister på gaderne, og der bliver ført kontrol med lærerne om de gør deres job godtnok, ved at føre statistikker over hvor mange af deres elever der består og dumper ved testerne.

Posted

Jeg syns den boka med spørsmål var bedre å lese på enn den med kun tekst. Fasit baki, så du kan sjekke hva du har rett på. Tror det er 500 spm!

Posted
Jeg syns den boka med spørsmål var bedre å lese på enn den med kun tekst. Fasit baki, så du kan sjekke hva du har rett på. Tror det er 500 spm!

Hva heter den boka? :flowers:

Posted

Den med spørsmål er litt tynnere enn den "leseboka", men den har omtrent helt lik forside og design.. de har den i vanlige bokhandler! Ikke noe særlig dyr, under 200,-

Heter Veien til førerkortet den også, mener jeg å huske..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


  • Nye innlegg

    • Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Create New...