Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund og wii..


Sverami

Recommended Posts

Hei igjen :)

Jeg har to interesser, dyr/hund og videospill. Er vel det man kan kalle geeky.

Denne uka har jeg gått til innkjøp av en etterlengtet Nintendo Wii! :)

Så familien begynte jo å leke litt med wii sports, tennis, boxing, golf etc..Noen her har helt sikkert prøvd det :)

Men under hele seansen satt stakkars Sverami og dempet oss :) hun skjønner jo sikkert ikke hvorfor matmor, matfar og søster plutselig står å slår ut i luften.

Og hver dag denne uka har hun bæsjet på gulvet når hun er alene! (Hun har gjort dette før og vist hun ikke har blitt luftet ordentlig, men det er jo vår feil og har slettes ikke skjedd hver dag)

Jeg synst dette er veldig trist :P Så har jo ikke spilt så mye da hun ikke liker det.

Har noen opplevd det samme eller lignende? Trenger litt tips eller råd om dette.

Og kan det virkelig være wii'en som er grunnen til dette?

Takk for svar eller tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooooo, det hadde gått...men hun kan nemlig åpne dører :icon_fun: Så hun kommer nok tassende tilbake.

Ble bare utrolig bekymret når hun faktisk har begynt å gjøre fra seg på gulvet.

Når vi fikk henne hadde hun seperasjonangst og det virker nesten som om dette har kommet litt snikende tilbake siste uka.

Djervekvinnen: Har prøvd playstation, men jeg er nok en Nintedo fan helst siden 8-bit kontrollen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en hund virker nervøs fordi at eieren gjør 'rare' ting så må man bare fortsette med dette rare uten å trøste eller dikke med hunden. Wii har jeg ikke men jeg spiller mye PC spill. Det er klart at hunden kan reagere på rare lyder i fra PC-høytalerne eller mine reaksjoner på spillets gang, men slikt brenner ut etterhvert. Det viktige er å late som ingenting hvis hunden reagerer. Er eierne trygge så smitter det over på hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :blink:

Får prøve å bare overse henne en liten stund da...kanskje en person kan kaste litt ball og leke mens noen spiller wii ;)

Håper det ordner seg ivertfall!

Har ikke noen gode råd. Men det er stor fare når man har hundene ute når man leker med slike spill. Jeg ble bitt i rompa under en joggetur *ler* En gjeterhund som synes dette var i overkant voldsom atferd. Hun bet vel samtlige i rompa den kvelden, så på nest siste person fant vi ut at vi kunne stenge henne inne på rom. Jepp ikke overdrevent intelligent og vente til tredje person...

edit: ute, som inne i stuen sammen med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...