Gå til innhold
Hundesonen.no

sy halsbånd


bonaqua

Recommended Posts

Har lyst til å prøve meg på å sy et halsbånd til vår kjære hund. Jeg kan jo prøve og feile, og sikkert få det til tilslutt.

Men hadde satt pris på om noen hadde en grei "oppskrift" (som de er villige til å dele da :rolleyes: ), eller vet om et sted på nettet hvor det ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dyr er en symaskin :rolleyes: ...? jeg har lyst å prøve å lage ting :lol: ....

Hvordan lage hundeklær (ikke til min hund, tenker på å gi/selle :P)?

-Tenker på både strikking og sying.

Hmm.. Kommer sikkert på flere spørsmål :P

EDIT: Hvor får man kjøpt slike nagler :P .. Synest det er litt kult jeg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boken sy og strikk til hunden har også noen forslag til halsbånd + diverse annet.

Som sagt koster en symaskin alt fra 1000-50000kr alt etter hva man skal bruke den til, får å få sånn skrift eller andre broderier bruker en en broderimaskin, de nyeste maskine kan fatisk sy egne design om du har minnekort eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ble resultatet. ^_^ Mitt første hjemmelagde halsbånd, (Ble ganske bra med tanke på at jeg bare brukte det jeg hadde, så som gamle allværsjakker og belter, -og ringene fant jeg i en av sambos jakker! :) ) Skal gjøre noen innkjøp til neste halsbånd-prosjekt, og legge litt mere arbeid i det da. Måtte jo bare teste om jeg fikk det til først. :) *litt stolt*

post-2596-1196360263_thumb.jpg

post-2596-1196360280_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ble resultatet. ^_^ Mitt første hjemmelagde halsbånd, (Ble ganske bra med tanke på at jeg bare brukte det jeg hadde, så som gamle allværsjakker og belter, -og ringene fant jeg i en av sambos jakker! :) ) Skal gjøre noen innkjøp til neste halsbånd-prosjekt, og legge litt mere arbeid i det da. Måtte jo bare teste om jeg fikk det til først. :) *litt stolt*

Flink du er da! Er kjempeimponert. :) Selv er jeg litt for klossete til å klare å lage noe som ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest det så fint ut jeg :) ... Hadde ikke greid og fått det til bedre sjøl :unsure: .. Så er det så tøft at man kan sette personlige preg på halsbåndet også.. Foreksempel yndligsfargen min er grønn, så kunne jeg laget et grønt halsbånd og kanskje kobel :)

EDIT:

Den der sy strikk boka skal jeg ønske meg til jul :) : Terningskast 6 hadde den jo fått også :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...