Gå til innhold
Hundesonen.no

Trøstetråd til "Danseprinsessa".

ida

Recommended Posts

For at en dag skal være "riktig" for Fibi, så syns jeg hun må ha en stund med frislepp i skogen og en treningsøkt eller tre. Ingen av delene trenger å vare i timesvis og kan gjerne kombineres.

I dag hadde vi en slik tur, der Fibi jobbet kjempebra og jeg satte sammen de merkeligste freestylekombinasjoner uten en eneste miss. F.eks. "Gå mellom beina- dekk- bli- sitt opp - dekk - hopp over beinet - spinne rundt meg - snurre - slalom - og åttetall". Alt dette for et kast med ballen. Plutselig slo det meg at det er jo aldri noen som får se hvor flink hun er. Vi går der og trener og shower helt alene med oss selv, vi. Har ikke musikk engang. Stakkars oss, igrunnen.

Det var bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! <_< Baghera er MYE mer aktiv enn Bergis!

*kraftig fornærmet*

Tja, det skal ikke så mye til for å være mye mer aktiv enn Bergis, da... :Laugh: Vi vil forresten veldig gjerne gå tur en dag! Trenger ikke finne på så mange andre sprell enn å gå i skauen, vi. Nå er jo vi en del nedover i Vestfold (er det ikke der du bor?), men da har jeg ikke med meg hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det skal ikke så mye til for å være mye mer aktiv enn Bergis, da... :Laugh: Vi vil forresten veldig gjerne gå tur en dag! Trenger ikke finne på så mange andre sprell enn å gå i skauen, vi. Nå er jo vi en del nedover i Vestfold (er det ikke der du bor?), men da har jeg ikke med meg hund...

Han er så aktiv atte. Seks og et halvt år og hopper og spretter!

Men siden dere allerede er nedover i Vestfold (ja, det er her jeg bor), syns jeg dere skal ta med Fibi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så aktiv atte. Seks og et halvt år og hopper og spretter!

Men siden dere allerede er nedover i Vestfold (ja, det er her jeg bor), syns jeg dere skal ta med Fibi. :)

Når vi er der, driver jeg med hest og ikke hund. Ikke noe morsomt å ligge i bilen i fem timer, liksom. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at en dag skal være "riktig" for Fibi, så syns jeg hun må ha en stund med frislepp i skogen og en treningsøkt eller tre. Ingen av delene trenger å vare i timesvis og kan gjerne kombineres.

I dag hadde vi en slik tur, der Fibi jobbet kjempebra og jeg satte sammen de merkeligste freestylekombinasjoner uten en eneste miss. F.eks. "Gå mellom beina- dekk- bli- sitt opp - dekk - hopp over beinet - spinne rundt meg - snurre - slalom - og åttetall". Alt dette for et kast med ballen. Plutselig slo det meg at det er jo aldri noen som får se hvor flink hun er. Vi går der og trener og shower helt alene med oss selv, vi. Har ikke musikk engang. Stakkars oss, igrunnen.

Det var bare det.

*klump i halsen* Tapre, tapre Fibi.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere er kjempeflinke! Kan du ikke få noen til å filme dere, så kan vi her på sonen få se i allefall. :lol:

Jeg er mer trist på mine vegne jeg (og resten av sonen), fordi vi aldri får se dette. :icon_redface: Men stakkars hunden din som gjør dette for deg, også blir ho aldri sett...

Ja, noen må filme prinsessa! Så kan sonen få se! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi vil se fullt program :lol:

Det er jo ikke alltid hun gjennomfører like bra, da. Hun tar av litt sånn en skjelden gang (hrm) og da lager hun igrunnen program selv, uavhengig av mine instrukser. :icon_redface: Men vi skal jammen prøve å få filmet. Hun er jo flink, da. :P Det er veldig koselig at så mange vil se henne vise hva hun kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke alltid hun gjennomfører like bra, da. Hun tar av litt sånn en skjelden gang (hrm) og da lager hun igrunnen program selv, uavhengig av mine instrukser. :icon_redface: Men vi skal jammen prøve å få filmet. Hun er jo flink, da. :lol: Det er veldig koselig at så mange vil se henne vise hva hun kan!

Det er da du sier "jammen, programmet var sånn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...