Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan få handling oppdrag?


MegaMarie

Recommended Posts

Vis deg utad. Syntes folk du er flink spør de deg, mest sannsynelig.

Tror aldri jeg har satt ut annonse på andre måter enn å nevne på hjemmesiden at jeg kan stille hunder for andre.

Eller så har du slike tilfeldigheter som at jeg stilte Amigo (jaktlykke sin hund) via et spørsmål her på sonen :D Du skal absolutt bruke sånne hunder, kanskje du får stille en så nydelig hund som Amigo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom bekjente og bekjente av bekjente og bekjente av de igjen. Det er ofte slik det går, eller folk som titter på siden min og sender mail, eller noen plutselig trapper opp rett før de skal i ringen som igjen er noen bekjente av noen bekjente og er helt nervevrak og spør om ikke jeg kan stille hunden siden de ikke tør selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takk for svar! Skal nok skaffe meg litt mer erfaring og trening før jeg skriver sånt på hjemmesiden min :D

Jeg har stilt en av oppdretteren min sin hund, men det var fordi 3 av hundene hennes skulle være med i den klassen og hun gidde meg den som hun trodde kom til å få dårligst resultat :D Hehe, jeg ble ihverfall plassert da om jeg ikke husker feil.

Labbis: Hva gjør du vis noen bekjente av noen bekjente dukker opp med en rase du ikke vet hvordan skal stilles...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i bekjente og bekjentes bekjente her og, jeg er fast handler for en oppdretter og hun ble jeg kjent med via en annen oppdretter som den ene hunden min hadde stukket av til også hentet vi den og ble kjent da -_-

Hihi, herlig!

Har gått gjennom bekjente her, pluss folk jeg trener agility sammen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...