Gå til innhold
Hundesonen.no

Ølen utstillingen 2008


Arielle

Recommended Posts

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar
Næmmen gud så fantastisk nydelig :lol:

Noen som vet hvor langt det er fra Oslo til Ølen? Sånn cirka? Kanskje jeg får mast pappa til å bli med opp en tur :D

Det går buss fra Oslo, som kjører igjennom Ølen. Hvis du hadde overnattet på motellet, så er det 7 min å gå til utstillingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektronisk påmelding går ut i morgen 14.01. Er det noen av dere som vet om valpeskuet er åpent for alle raser? En kompis av meg har sort elghundvalp og lurte på om jeg kunne stille ham da han skal reise i Nordsjøen.

I annonsa står det under gr. 5: "alle unntatt elghundrasene". Gjelder dette for valper også?

Fint om noen kunne svare kjapt da fristen går ut i morgen som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektronisk påmelding går ut i morgen 14.01. Er det noen av dere som vet om valpeskuet er åpent for alle raser? En kompis av meg har sort elghundvalp og lurte på om jeg kunne stille ham da han skal reise i Nordsjøen.

I annonsa står det under gr. 5: "alle unntatt elghundrasene". Gjelder dette for valper også?

Fint om noen kunne svare kjapt da fristen går ut i morgen som sagt.

Då må du ringe til hundeklubben og spørre, er ikke automatisk at alle valper får stille mer. Det må søkes om dette på lik linje med voksen hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då må du ringe til hundeklubben og spørre, er ikke automatisk at alle valper får stille mer. Det må søkes om dette på lik linje med voksen hund.

Jeg var inne og så på utstillingsannonsa igjen - og i overskriften står det ..."valpeshow (alle raser)".

Det andre jeg skrev (..."unntatt elghundrasene") stod lengre ned i annonsa og gjaldt muligens bare de voksne.

Jeg får ringe i morgen etter jobb da - jeg har frist hele dagen i morgen for påmelding ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...