Gå til innhold
Hundesonen.no

Ølen utstillingen 2008


Arielle

Recommended Posts

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar
Lucky you.. :o men blir ikke pelsen myk om du bader henne dagen før? dekkhårene skal jo være stive :P

hvis du ser på annonsen så står det "øvrige: lynn brand." Øvrige betyr belgerne også :P siden ikke rasenavnet står på de andre dommerne, blir det sånn.. :P

Men hva hun liker aner jeg ikke... har ikke hørt om henne før, og kan ikke finne noe som hun har dømt tidligere... om du finner noe, si ifra :P i want to know too hehe....

Silje: Den lille blå er VAKKER! :P

Noen som vet hvilke dobbere hun liker ? Jeg ser hun skal dømme oss...både rasen, gruppen OG bis`en... :P :icon_fun:

Jaja. Jeg har uansett to sjanser...skal stille Diezel sin søster i unghund også. Blir en travel dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her stoppte det helt opp=) nå er vi helt i hundre her og gleder oss noe helt enormt da dette blir den første offisielle utstillingen selv om det er lenge til enda ^_^

jeg er velig gjerne handler for noen hvis det er behov for det. . . er vant men en sterk hallvil/gal hanhund og mer forsiktige hunder som ikke altid syns det er kjekt at en fremmed person skal se på tennene. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har en kompis av meg bestilt hytte og greier for hele helgen, så vi blir 7 personer med 4 hunder som kommer oppom utstillingen begge dager ^_^ Jeg for å studere LP-ringen og muuuligens stille hunden min i håp om at hodet henne har vokst (!), og de andre for å stille sine hunder (schæfer, RR, eurasier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg har fri stiller jeg garantert som observatør, må nesten få med meg det som skjer her hjemme! Hadde vært utrolig moro å stilt beagledyret, men ettersom verken jeg eller bikkja har satt våre føtter på utstilling før, tenker jeg det holder å kikke :)

Da melder du deg på utstillingskurset til Ølen, etne vindafjord hundeklubb til kr 200 (!). Før du deltar på det så har du meldt på Tina. Der får du ringtrening, og kurs i hva utstilling er ;)

Da har en kompis av meg bestilt hytte og greier for hele helgen, så vi blir 7 personer med 4 hunder som kommer oppom utstillingen begge dager ^_^ Jeg for å studere LP-ringen og muuuligens stille hunden min i håp om at hodet henne har vokst (!), og de andre for å stille sine hunder (schæfer, RR, eurasier)

Hvor skal dere overnatte? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder du deg på utstillingskurset til Ølen, etne vindafjord hundeklubb til kr 200 (!). Før du deltar på det så har du meldt på Tina. Der får du ringtrening, og kurs i hva utstilling er :)

Oi! Billig! Når er det?

Uff, vet uansett ikke om jeg tør. Virker skummelt! ;) *ser i tillegg for meg 1 stk hyper beagle i utstillingshall full av hunder*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dere overnatte? :whistle:

Vet du hva? Det er jeg ikke sikker på! :unsure: Tror han sa i Vindafjord en plass.. Veldig flotte hytter sa han, og som godtar hunder. Skal gi en lyd her så snart jeg vet noe mer, men tror dette var den siste hytten..

Vi gleder oss i allefall! Blir hyggelig å møte sonen-folket! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Billig! Når er det?

Uff, vet uansett ikke om jeg tør. Virker skummelt! ;) *ser i tillegg for meg 1 stk hyper beagle i utstillingshall full av hunder*

Det er kjempe billig! Du må hive deg på, alle har vært nybegynnere, og dette er et kurs som er beregnet for de :whistle: Meld deg på her. Jeg skal gå det kurset med Extra også, bare for treningens skyld :D Hadde vært kjekt om du ble med :D

Vet du hva? Det er jeg ikke sikker på! :unsure: Tror han sa i Vindafjord en plass.. Veldig flotte hytter sa han, og som godtar hunder. Skal gi en lyd her så snart jeg vet noe mer, men tror dette var den siste hytten..

Vi gleder oss i allefall! Blir hyggelig å møte sonen-folket! ^_^

Jeg bor 20 min fra utstillingen, så jeg overnatter hjemme. Jeg lurte bare på hvor sonefolket skulle være :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en påmeldingsfrist for kurset i utst.teknikk?

Mulig jeg skal stille en stk gal flat, som sikkert aldri har "hørt" ordet utstilling før, så hadde vært greit om jeg hadde evt hadde fått eieren til å gå kurset, eller gå kurset selv. Hadde ikke vært så dumt å tatt med Aron heller, og latt han fått inntrykk at ikke alle dommere er like hardhendt. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en påmeldingsfrist for kurset i utst.teknikk?

Mulig jeg skal stille en stk gal flat, som sikkert aldri har "hørt" ordet utstilling før, så hadde vært greit om jeg hadde evt hadde fått eieren til å gå kurset, eller gå kurset selv. Hadde ikke vært så dumt å tatt med Aron heller, og latt han fått inntrykk at ikke alle dommere er like hardhendt. hehe

Det står ingenting, så det er nok bare å melde på, og se om man kommer med :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe billig! Du må hive deg på, alle har vært nybegynnere, og dette er et kurs som er beregnet for de :D Meld deg på her. Jeg skal gå det kurset med Extra også, bare for treningens skyld :D Hadde vært kjekt om du ble med :o

OK, er nesten overbevist :whistle: Må bare finne ut om jeg har jobbehelg den aktuelle helga, hvis ikke er jeg nok med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok innom med naboens Cane Corso - ble 1BIG og 1BIR (Var det rett mon tro? :D ) ved Borre utstillingen, så de har nå store forhåpninger, at det bare var med 4 hunder har de glemt for leeeenge siden :D

Tar med mine Boerboeler...så får de vist seg ferm litt de også ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok innom med naboens Cane Corso - ble 1BIG og 1BIR (Var det rett mon tro? :D ) ved Borre utstillingen, så de har nå store forhåpninger, at det bare var med 4 hunder har de glemt for leeeenge siden :D

Tar med mine Boerboeler...så får de vist seg ferm litt de også ^_^

Vil gjerne hilse på både CC'en og BB'ene dine! Vakre hunder en ikke ser så ofte :D Lørdagen eller søndagen du stiller dem?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt i tvil om vi melder på der nå.

Skal på hotelltur med jobben hans siste helgen i januar så vet ikke om vi har råd til å reise avgårde etter det.

Koster jo penger å komme seg nedover også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...