ida Skrevet 3. Desember 2007 Rapporter Skrevet 3. Desember 2007 Skjønner ikke at ikke alle ønsker seg en Welsh springer spaniel, jeg. Så en på vei hjem fra jobben i dag og holdt på å hoppe av bussen midt i ingenmannsland, men klarte å holde meg. Nei, topic, ja... Tror du kan få flotte bikkjer i begge rasene, jeg. Hva vil du bruke hunden til og hvor mye arbeid er du villig til å legge i ditt hundehold? Norgesmesteren i LP er en Golden (eller var det i fjor), så det med at enkelte raser er mer lydige enn andre, er en sannhet med store modifikasjoner. En førervâr hund er vel også ofte vâr på så mange andre områder, at en litt "tregere" hund kan ofte være å foretrekke, hvis den samtidig skal tåle mye uforutsigbarhet som småunger ofte representerer.
Todda Skrevet 16. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2007 Hei igjen Vi hadde jo tenkt å få oss valp til sommeren, men så fikk vi sjansen til overta en goldentispe på ni måneder - Tessa. Hun er helt topp. Jeg kjørte over 100 mil t/r for å hente henne i går. Vel verdt turen. Hun ser ut til å finne seg godt til rette hos oss. Veldig kvikk og behagelig hund. Takk for mange innspill rundt rasevalg. Her er hun. Border Collien er min søsters. De fant tonen. Todda
Jane Skrevet 16. Desember 2007 Rapporter Skrevet 16. Desember 2007 Jeg er oppvokst med Scæfere som familiehunder og kan ikke få lovpriset den rasen nok som en trofast og snill familihund, hadde ikke vært i tvil engang på hva valget mitt hadde vært.
Moondance Skrevet 16. Desember 2007 Rapporter Skrevet 16. Desember 2007 Om du henta goldentispa i går og den allerede klarer å spise av samme fat som bordercollien så må man si at de fant tonen ja!
millis Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Skrevet 29. Desember 2007 Gratulerer med nydelig hund :icon_fun:
helle Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Skrevet 29. Desember 2007 Gratulerer med hund! Den så kjempe fin ut! ^_^ Pen BCen også, og flott at de går bra sammen ^_^
TineSimbaNana Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Skrevet 29. Desember 2007 Så nydelig, lykke til ^_^
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar