Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei :)

maybe

Recommended Posts

Jeg har vel kanskje ikke presentert meg jeg. Er for det meste å leser, samt ser på bilder av herlige hunder.

Jeg er 36, fra nordland. Hadde hund helt til 27.08.07 rundt kl 11. Da sovnet vår blandingshund (Schæfer/Collie) inn bare 6 år gammel. De siste 3 åra hans var preget av mye sykdom. Eller vet ikke helt hvordan jeg skal si det, for smerter hadde han kun når han fikk forstoppelse å det skjedde ikke så ofte de første årene, men det siste året ble det oftere og oftere. Han hadde en cyste i endetarmen som var godartet. Dyrelegen forsøkte 2 operasjoner på han. Den siste operasjonen 21 august i år. Dette skrev jeg 2 dager før han ble avlivet:

Jeg tror at denne siste operasjonen var galt av oss. Jeg tror kjærligheten rett og slett har gått forlangt og jeg tror vi glemte å tenke på hundens beste, men at vi tenkte med våre egne følelser. Nå sier t.o.m 12 åringen at hun vil heller at han skal sovne inn enn at han skal ha det som han har det nå. Og det er jeg enig med henne i. Så om ikke lukkemuskelen fungerer til mandagsmorgen tar vi han til dyrelegen å avliver han.

Sånn endte vår første gang som hundeeiere (har hatt hund som barn, men det teller jeg ikke med). Vi har ennå ikke fått oss noen ny hund til ungenes store fortvilelse. Jeg er også veldig usikker på om det kommer noen ny hund i vår familie. Jeg ER et hundemenneske å det har jeg altid vært. Men min mann er ikke så glad i dyr, så han har ikke lyst på ny hund. Men vi får se... alle tre ungene vil og jeg vil...

nei, dette ble jo ikke noen presentasjon av meg... jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...