Slevedyret Skrevet 19. November 2007 Rapporter Share Skrevet 19. November 2007 Ja, jeg får jo presentere meg skikkelig. Jeg har vært rundt her og "lurt" ganske lenge.. Jeg er en dame i "min aller beste alder" med Walter aka "slevedyret", en Clumber Spaniel på snart 2 1/2 år. Som ser sånn ut (om jeg får til å sette inn bilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 19. November 2007 Rapporter Share Skrevet 19. November 2007 heihei... Velkommen skal du være . Søt "slevedyr" du har da Har ikke hørt om Clumber spaniel jeg . Men så er jo jeg en gjeterhund fan da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 19. November 2007 Rapporter Share Skrevet 19. November 2007 Nydelig hund du har! Velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 20. November 2007 Rapporter Share Skrevet 20. November 2007 Hej hej og velkomme til jer begge Håber at i kommer til at trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 20. November 2007 Rapporter Share Skrevet 20. November 2007 Velkommen! Søtt slevedyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 24. November 2007 Rapporter Share Skrevet 24. November 2007 Velkommen hit ! Elsker den rasen, er så utrolig kul Din var veldig søt og forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar