Gå til innhold
Hundesonen.no

Freestyle videoer?


Djervekvinnen

Recommended Posts

Jeg og samboer satt og diskuterte freestyle igår da vi så hundeskolen. Han mente at freestyle ikke burde kalles en hundesport, mens jeg ser på det på lik linje med feks lydighet, men i en friere form. Jeg sa at hvis han hadde sett folk i aksjon på mesterskap feks, ville han se hvor utrolig dyktig hund og eier kan være, og hvor profft det ser ut! Det ville han gjerne se, så derfor lurer jeg på om dere vet om gode videoer på nettet med fresstyle i høyere nivå (fra hele verden)? Så får jeg vist han hvor tøft dette kan være. Kan sikkert søke i timesvis, men kanskje noen viste om noen spesielle.

Forresten, syns dere freestyle er like mye hundesport som alt det andre? Og hvorfor tror dere menn syns dette er tåpelig? (ja mange syns jo det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går på freestyleklubbens hjemmeside, husker ikke adressen nå, men i alle fall den nasjonale freestyleforeningen eller noe i den dur, så ligger det linker til mange bra videoer. Også av de som er regnet som noen av "verdens beste". Hvis ikke dette kan kalles hundesport og lydighet så vet ikke jeg :icon_redface: Mannfolk er nok bare redde for å bli oppfatter som femi og for å dumme seg ut :lol:

Edit: Video

Den ekvipasjen der er rå!

Hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne videoen synes jeg er ganske bra i hvert fall. Første jeg fant i farten, så jeg legger ut flere når jeg finner igjen linkene :icon_redface:

Utrolig dyktig hund det der altså! :lol: Tror jeg og Chantana skal prøve oss på freestyle! Så blir jeg forhåpentligvis bedre i shaping også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...