Jump to content
Hundesonen.no

Vaskedamer på herretoalett?

Ingvild

Recommended Posts

Vaskerne som vasker herretoalett på offentlige og private institusjoner, er det damer det også, som oftest?

Det varierer vel egentlig - men på gardemoen har jeg kun møtt mannlige vaskere på herretoalettet. Nå må det jo også sies at jeg har sett de samme herrene da gå inn og vaske dametoalettet etterpå. Hvorfor i all verden lurer du egentlig på det da? :icon_redface:

Når jeg jobbet som renholder vasket jeg ihvertfall både dame- og herretoalettene. Sånn var det i det renholdsselskapet jeg jobbet for (jeg vasket kontorer), og det er det samme med dem som vasker på jobben min nå. Lurer også på hvorfor du undrer på dette :icon_redface:

Samme har jeg sett på en ferje (danskebåten kanskje). Mannlige vaske"damer" som er inne på dametoalettet. Så hvorfor ikke vaskedamer på herretoalettet?

Mange ganger stenger de hele "do" mens de vasker også, så de får jo ikke sett så mye, om det er det du tenker på.

Samme har jeg sett på en ferje (danskebåten kanskje). Mannlige vaske"damer" som er inne på dametoalettet. Så hvorfor ikke vaskedamer på herretoalettet?

Mange ganger stenger de hele "do" mens de vasker også, så de får jo ikke sett så mye, om det er det du tenker på.

Hehe, sorry, men måtte bare le litt. Man sitter jo uansett (håper jeg) bak en stengt dodør, så sånn sett ser ingen noenting. Men altså, ja, det ventes vanligvis til toalettet er "tømt". Jeg har ofte møtt vaskepersonell som henviser meg til å ta i bruk et annet toalett siden "dette" skal vaskes nå. Så da står de jo der til siste person er gått ut, stenger av toalettet og vasker i fred og bedagelighet.

Hehe, sorry, men måtte bare le litt. Man sitter jo uansett (håper jeg) bak en stengt dodør, så sånn sett ser ingen noenting. Men altså, ja, det ventes vanligvis til toalettet er "tømt". Jeg har ofte møtt vaskepersonell som henviser meg til å ta i bruk et annet toalett siden "dette" skal vaskes nå. Så da står de jo der til siste person er gått ut, stenger av toalettet og vasker i fred og bedagelighet.

hehe *ler* Tenkte mer på pisoar.

Men lurer veldig på hvorfor trådstarter lurer...

Hehe... sto i en herredusj på et offentlig sted med en haug andre mannfolk da det plutselig kom inn to jenter for å vaske... og de bare vasket og latet som ingenting... og det gjorde vi andre også :no:

Jeg har jobbet på et treningssenter i resepsjonen og på et treningssenter med så mang folk ut og inn må man ta en garderobesjekk innimellom så det er litt rent der og papir på toalettene osv.

Vi prøvde å ta det på de minst travle periodene av dagen, men noen ganger så måtte vi bare inn og man planter ikke akkurat blikket på noen eller NOE ( :icon_cry: ), somregel ser man alle andre steder...og som du sier så ser mennene halt andre steder også.

Men det var jo noen som måtte stille seg opp da og gjøre seg til, mest for å gjøre meg flau tror jeg :rolleyes:

Hehe... sto i en herredusj på et offentlig sted med en haug andre mannfolk da det plutselig kom inn to jenter for å vaske... og de bare vasket og latet som ingenting... og det gjorde vi andre også :icon_cry:

Hehehe, gikk de skikkelig nøye til verks da, slik "og nå må dere lette på venstrefoten, slik at jeg får vasket den flisa også" ?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...