ipadda Skrevet 17. November 2007 Rapporter Skrevet 17. November 2007 Arh, blir grønn! Jeg elsker Macbooken min, men syns at apple er så forbaska treige i programvareoppdateringene! Jeg sitter en del på msn, å jeg syns det er så kjipt at vi ikke kan ha videosamtaler... vet det finnes andre programmer jeg kan ha dette i, men det hadde vært greit og hatt det på msn og! ( ikke alle som har ichat osv.. ) ( jeg er sikkert bare veldig fiksert på at de er trege tror egentli dette bare er for at jeg vil ha video samtaler med andre, og slikt.. ikke fordi det er noe jeg trenger! ) Meen aaaarh!!! hehe^^ er så utrolig fornøyd med macën min utenom dette, anbefaler alle mac alså! Aldri hatt pc som er så god !
Shilamon Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 aldri tenkt på det som et problem, men er det apple eller microsoft som er trege med å tilby programvareopppdaterinegr på f.eks msn? jeg tipper microsoft... Selv har jeg også mac og er kjempefornøyd, her søkes det autokmatisk etter oppdateringer hver fredag. Det er topp, da blir det alltid oppdatertprogramvare på maskinen:)
ipadda Skrevet 18. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2007 Ja, dette blir gjort her og en gang i uken. Kjempe flott!
helenehelgesen Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 åh, jeg har så lyst på mac.. Hvor mye ligger de på i pris?
Shilamon Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 jeg fikk min til studentpris: 8000,- Mac er dyrt og du kan få bedre kapasitet til billigere penge med PC, men mac er mer stabilt og når du først har kommet litt inn i det er det også enkelt å forstå. Mye programvare følger også med.
helenehelgesen Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Ok.. Kan jeg som går på 1.året videregående få studentpris? Vi bruker bare mac i skolen (går media), så det skulle gå bra
Shilamon Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Om dere bruker det på skolen burde dere kanskje få en enda bedre avtale på det? Men studentrabatt får du nok uansett...
ipadda Skrevet 24. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2007 Vi bruker mac på skolen. Og som sagt har jeg mac, men vi får ikke noen av programmene vi bruker på skolen. Vi må faktisk kjøpe dem selc.. :S
ipadda Skrevet 29. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2007 Kan du forklare meg litt mer om dette ?
Tore Skrevet 29. November 2007 Rapporter Skrevet 29. November 2007 alt som er å si står jo på siden dere... aMSN er en god erstatning for msn messenger / live messenger. kan stilles å utformes med forskjellige skins så man får den til å se ut som å gjøre akkurat som man vil... støtter også video og smilys å alt det der... finnes for både windows, mac & linux... prøv ut å se om man liker...
Gjest Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Skrevet 9. Mars 2008 adium er bedre. amsn har "alt" - men tar opp mye RAM (memory) som gjør mac'en treg og gjør antallet programmer du kan ha åpne og velfungerende færre. Adium har ingen av effektene, men er liten, tar lite memory og funker uten problemer! Et tips for dere som ikke bryr dere så mye om nudge, bevegelige smileyer og webcam chats.
toffus Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Skrevet 23. Mars 2008 Har Macbook.. Har ikke lest gjennom tråden, så kan hende jeg bare sier noe andre allerede har sagt. Du kan bruke aMsn, som har støtte for webcam. Men personlig liker også jeg Adium best!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar