Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen andre som har mac ?


ipadda

Recommended Posts

Arh, blir grønn!

Jeg elsker Macbooken min, men syns at apple er så forbaska treige i programvareoppdateringene!

Jeg sitter en del på msn, å jeg syns det er så kjipt at vi ikke kan ha videosamtaler...

vet det finnes andre programmer jeg kan ha dette i, men det hadde vært greit og hatt det på msn og!

( ikke alle som har ichat osv.. )

( jeg er sikkert bare veldig fiksert på at de er trege ;) tror egentli dette bare er for at jeg vil ha video samtaler med andre, og slikt.. ikke fordi det er noe jeg trenger! :P )

Meen aaaarh!!!

hehe^^

er så utrolig fornøyd med macën min utenom dette, anbefaler alle mac alså! :cool:

Aldri hatt pc som er så god !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri tenkt på det som et problem, men er det apple eller microsoft som er trege med å tilby programvareopppdaterinegr på f.eks msn? jeg tipper microsoft...

Selv har jeg også mac og er kjempefornøyd, her søkes det autokmatisk etter oppdateringer hver fredag. Det er topp, da blir det alltid oppdatertprogramvare på maskinen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk min til studentpris: 8000,-

Mac er dyrt og du kan få bedre kapasitet til billigere penge med PC, men mac er mer stabilt og når du først har kommet litt inn i det er det også enkelt å forstå. Mye programvare følger også med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt som er å si står jo på siden dere... :)

aMSN er en god erstatning for msn messenger / live messenger.

kan stilles å utformes med forskjellige skins så man får den til å se ut som å gjøre akkurat som man vil...

støtter også video og smilys å alt det der...

finnes for både windows, mac & linux...

prøv ut å se om man liker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

adium er bedre.

amsn har "alt" - men tar opp mye RAM (memory) som gjør mac'en treg og gjør antallet programmer du kan ha åpne og velfungerende færre. Adium har ingen av effektene, men er liten, tar lite memory og funker uten problemer!

Et tips for dere som ikke bryr dere så mye om nudge, bevegelige smileyer og webcam chats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...