Vala Skrevet 20. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2007 Hoho, så kjekt å vite! Da vet jeg hvem jeg skal tilkalle dersom det trengs å få skikk på han! Selv om jeg ikke håper det blir nødvendig :closedeyes: Hehe, nå når du har en løsning hvis det skulle bli et problem, så blir det nok aldri aktuelt. Slike ting skjer bare hvis man ikke har noen man kan "sende" på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 20. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2007 Hehe, nei det er vel ingen som vil ha Vala og Andha på nakken, så da må man oppføre seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2007 Litt av en tråd! Hehe Mye morsomt her Dere får jo bare fortsette å lokke til dere jegerene Jeg forøvrig stresser med å få en jeger ut av skogen og opp på fjellet hvor han kan se klart, hvor trærene ikke skygger for det han skal se. haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 27. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2007 ...bare for å sette julestemning i denne tråden også Christmas without you White Christmas and I'm blue Like fireworks with no fuse Christmas without you The fireplace keeps burning and my thoughts keep turning The pages of memories of time spent with you Old Christmas songs we knew and used to make love to Make it hard to get used to Christmas without you Christmas without you White Christmas and I'm blue I love you I miss you So sad but so true Christmas without you Like a mystery with no clues Like fireworks with no fuse Christmas without you The sweetest gift I know would be if the new snow Could fall on your footsteps on this Christmas Eve The most joyous Christmas if luck could be with us Would be if Saint Nicholas brought you home to me Christmas without you White Christmas and I'm blue I love you I miss you I need you So sad but so true Like a mystery with no clues Like fireworks with no fuse Christmas without you ..."Old Christmas songs we knew and used to make love to" ...that would be the day... hahaha Vet ikke helt hvor mye stemning du sprer med disse sangene dine, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 27. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2007 Vet ikke helt hvor mye stemning du sprer med disse sangene dine, men Nei, men jeg tror vi må si at det er tanken som teller.. stemningen rakk ikke helt meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 27. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2007 Nei, men jeg tror vi må si at det er tanken som teller.. stemningen rakk ikke helt meg heller. haha, ja han skal ha for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2007 I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother, I'm a sinner, I'm a saint, and I do not feel ashamed. I'm your hell, I'm your dream, I'm nothing in between. You know you wouldn't want it any other way. I'm a bitch, I'm a tease, I'm a goddess on my knees. When you hurt, When you suffer, I'm your angel undercover. I've been numb, I'm revived Fjern I'm a mother, så kanskje det stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother, I'm a sinner, I'm a saint, and I do not feel ashamed. I'm your hell, I'm your dream, I'm nothing in between. You know you wouldn't want it any other way. I'm a bitch, I'm a tease, I'm a goddess on my knees. When you hurt, When you suffer, I'm your angel undercover. I've been numb, I'm revived Fjern I'm a mother, så kanskje det stemmer? Tja, kanskje... Men altså, hvorfor driver dere med å endrer nicket for tiden? Ser at Peers også har gjort det! Skjer det ting på chatten som får dere til å endre det eller hva er det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 31. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2007 hehe, nei jeg har villet skifte lenge.. Synes andha er så kjedelig, er bare vane å alltid registrere meg med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda Marie Skrevet 1. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2008 Skulle gjerne ha "gifta bort" en kompis av meg. Nå har han sagt en stund at han savner ei god jente han kan bli glad i, men han har liksom aldri funnet ei. Han trenger ei skikkelig gla`jente. Alder er ikke så viktig, bare det macther på det mentale plan. For kompisen min er en 63-mod, men er vel som en guttunge på tjue iblant. Kompisen min har hatt flere engelsk settere, men er uten hund for tiden. Han liker jakt og frivluftsliv, røyker og tar seg en dram i blant. Han trives helst på en venners venners fest framfor en tur på byen. Han kjøre mc og drar mye på mc-treff i sommersesongen. Så du bør kle skinnbukser bra Han har barn fra tidligere forhold, og er glad i barn. Men han ønsker ikke å bli småbarnspappa igjen. Som han sier; nå er han blitt bestefar, så da får han låne smårollingene der Han har en jobb han trives i, og bor i landlige omgivelser. I tillegg har han et ganske attraktivt utseende. Men det er han ikke helt klar over selv... Stjernetegnet hans er vannmannen, så han er en mann som kan vise følelser og liker å vise sin kjærlighet overfor den kvinnen han liker. Om du er formfull eller liten, han mener at personligheten til en kvinne gjør henne til den vakreste han har sett! Nå har det seg sånn at han er en ekte sørlending og det vil han helst forbli. Så fint om du er flyttbar, dersom kjemien stemmer. Eneste som er med denne kontaktannonsen, er at han ikke er klar over at jeg har skrevet den. Men så fort jeg får inn en privat mld, så blir den overlevert til han, slik at han kan se at det er kvinnfolk der ute som ønsker en skikkelig MANN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Nå kan jeg melde meg ut herfra (så en konkurrent mindre) *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Grattis Monica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Nå kan jeg melde meg ut herfra (så en konkurrent mindre) *ler* Å det stemmer jo frøken! Gratulerer! Var det han eldste eller han yngste? Og hvem av dem skal kanskje bli far? *litt forvirret her* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Grattis Monica Takk Å det stemmer jo frøken! Gratulerer! Var det han eldste eller han yngste? Og hvem av dem skal kanskje bli far? *litt forvirret her* Den eldste selvfølgelig Sa han var for god til å gis bort. Den yngste var ikke noe å samle på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar