Silje og Erika Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Ganske ny på sonen, og skulle prøve å sitere et tidligere innlegg her.. Det gikk heller dårlig, så jeg får gjøre det på gamlemåte: Støtter med dettel Andha85 om at det må være behov for en kjærlighetstråd her ja . Og nei, vi er da slett ikke desperate! Hvem kan få seg til å tro noe slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 En kjærlighetstråd faktisk... Make love, not war. *bidrar* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 hihi, Silje du må ikke framstille oss som desperat nå, for det er vi jo alldeles ikke :angel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje og Erika Skrevet 16. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Desperate? Vi? Nei, nei, nei, det stemmer jo overhodet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Kremt, host. Du må ikke gi PIP mere kjøtt på beina nå..(han tror allerede at jeg er desperat ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Jeg er med! Men, eh.. er jeg litt tett idag eller? "Jeger - fangstsamfunnet"? leter vi etter jegere liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Jeg er med! Men, eh.. er jeg litt tett idag eller? "Jeger - fangstsamfunnet"? leter vi etter jegere liksom? Jeg slenger meg med jeg også, men lurte faktisk på det samme som deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Ja, vi leter etter jegere! Haha, neida.. Have fun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Ja, vi leter etter jegere! Haha, neida.. Have fun Hehe, så du joiner oss altså ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Hehe, så du joiner oss altså ikke? Ho har nok jegere *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Så kjærlighetstråden er kun for dem som leter etter noen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Ho har nok jegere *ler* Døh, nå holder du kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Døh, nå holder du kjeft Det er jo sant da! (dere som lurer, bare sjekk Wall'en min på FB) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Det er jo sant da! (dere som lurer, bare sjekk Wall'en min på FB) *kremt* Ja, for en kjærlighetstråd for alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Hmm... Jeg har jegerprøve - er jeg da kvalifisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Hmm... Jeg har jegerprøve - er jeg da kvalifisert? Jøss, her kom første jegeren! Meneh... gutt eller jente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Jøss, her kom første jegeren! Meneh... gutt eller jente? Hmm..... ser du virkelig ikke det på den mannlige poten i bildet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Hmm..... ser du virkelig ikke det på den mannlige poten i bildet da? Hehe.. vel, jeg har jo tross alt en mannlig pote i huset, men jeg er da vitterlig ingen mann for det om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Hehe.. vel, jeg har jo tross alt en mannlig pote i huset, men jeg er da vitterlig ingen mann for det om Okay, tar poenget Kan bekrefte at jeg er mannlig jeger ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Okay, tar poenget Kan bekrefte at jeg er mannlig jeger ja. WEEEE! Han er MIN! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 WEEEE! Han er MIN! *ler* lurer på hvem som er jeger og hvem som er bytte i denne tråden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 lurer på hvem som er jeger og hvem som er bytte i denne tråden jeg Godt det er flere enn meg som har tenkt den tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 lurer på hvem som er jeger og hvem som er bytte i denne tråden jeg Hehe - kan komme godt med at jeg kan løpe fort mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Hehe - kan komme godt med at jeg kan løpe fort mener du? Gode tider på 60 metern kommer nok godt med ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 lurer på hvem som er jeger og hvem som er bytte i denne tråden jeg Hehe...dette burde du av alle ha full kontroll på, eller? Hehe - kan komme godt med at jeg kan løpe fort mener du? God kondis er alltid et pluss...Men seff, bare gjem deg bak Silje du.... :glare: Gode tider på 60 metern kommer nok godt med ja... *kremt* Frøken, nå må ikke du bli så "oppesen". Hadde du vært singel, så ville jo ingen vært trygg.. Dvs, er ikke det litt ståa nå også ? baaaahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar