Gå til innhold
Hundesonen.no

litt skryt må være lov?:D


Arielle

Recommended Posts

Ja i går gikk jeg appellmerket med min lille flat gutt. Nettopp pasert 9mnd for 7 dager siden.

Og tror dere ikke han besto ;) men 153,5 poeng og best i klassen :rolleyes:

Alt gikk ikke så bra som jeg hadde trodd men jeg var jo mer nervøs en noen gang og va litt stressa ja. Så det var nokk min feil men jeg eg kjempe fornøyd med lille/store gutten miin :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk alle sammen :rolleyes: det som var mest imponerende var at han hadde ikke gått appellmerke kurset enda hadda bare vert på nybegynner kurs og skulle begynt på apellmerke.... etter nyttår men ser ut så det blir vidergående kurs neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk alle sammen :rolleyes: det som var mest imponerende var at han hadde ikke gått appellmerke kurset enda hadda bare vert på nybegynner kurs og skulle begynt på apellmerke.... etter nyttår men ser ut så det blir vidergående kurs neste :)

Litt OT, men savna deg i dag på trening.... :P

Det var ikke såååå kaldt!

Veldig flink hun med Golden Retriveren.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah. det var jo SAAALG i byen i dag :rolleyes:

men det blir trening neste torsdag og da stiller jeg og min lille hallsprø svarte dott opp :)

jah syns den goldenen er kanonflott, skal forsten stille den i ølen i februar :P

hvordan gikk det med henne å goldenen da? fikk de det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visning av tenner: 9

Lineføring: 7,5 (selvfølgeli fant han noe å snuse på:))

Fri med fot: 9 (fikk beskjed om at han jikk fri med fot på et høøøyt nivå :rolleyes: )

Dekk fra holdt: 8,5

Inkalling fra sitt: 7 (selvfølgeli denne øvelsen som alti har gått heeelt perfekt så måtte han stoppe og snuse)

Stå under marsj: 8,5

Enkelt dekk 2 min: 8,5

Helhetsintrykk: 10

hadde vert to løpetisper inne på banen før vi starte for det var en del hannhunder som reagerte, jafal min og bror til min hund som begge netop har funnet ut : aha det er noen som heter damer :P jeg var jo nervøs og tror han merket det for av og til virket han noe usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...