trespiser Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Dette er Lurven.. På disse bildene er han er en 3 måneder gammel. Det er en Maine Coon pus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 23. November 2007 Rapporter Share Skrevet 23. November 2007 åhhh så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wondershot Skrevet 3. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2007 Så søt !! minner litt om min katt, Gaupa. Grunnen til navnet er pga fargene og noen av trekkene er like gauper. Din katt har også det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trespiser Skrevet 5. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2007 Takker for dere synes katten min er søt ^_^ Jeg hadde lagt inn bedre bilder om jeg hadde et bedre kamera.. Får ønske meg ett til jul Den har vokst en del siden bildene ble tatt, Den har fått større skuldre og hele kroppen generelt har blirr større, og ligner på en kattunge av et stort kattedyr Gaupa: Har du bilder av katten din her på forumet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 21. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2007 Veldig søt katt du har Ligner på veninna mi sin katt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trespiser Skrevet 22. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2007 Takk <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trespiser Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 enda fler bilder av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Har du fler? Vil gjerne se hvor stor den er. Vakker er den, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trespiser Skrevet 25. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Takk her.. håper du får dannet deg et bedre bilde om hvor stor han er da jeg har lagt en compact disc ved siden av. har selvfølgelig fler bilder men de er ikke så klare da jeg bare har et gammelt webcam å ta bilder med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Ikke så liten han, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trespiser Skrevet 26. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Nei, og han vokser enda så han blir nok større etterhvert Maine Coon utvikles i 5 år og på det siste bildet er han 11 mnd og 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thesa Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2008 Kjempe fin katt du har :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trespiser Skrevet 2. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 Takk for fine ord og oppmerksomhet. Lurven ble kjempeglad når jeg fortalte om forumet og ville at jeg skulle legge ut fler bilder hav ham dersom det er ønskelig men her er det jo selvfølgelig ikke plass til å legge ut fler bilder og jeg gidder ikke å legge dem andre steder for så å poste en link. kan vel ikke være så vanskelig å gi oss på forumet litt mer plass til bilder.. 1 megabyte er ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 2. August 2008 Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 Så søt Lurven er :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Nydelig pusekatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar