Gå til innhold
Hundesonen.no

Idol - finalen!

TineSimbaNana

Recommended Posts

Jeg ser, og jeg heier på Bjørn Johan i dag! Syns han hadde en bra versjon av "Used to love you". Glenn imponerte litt på "Dancing in the Dark", men man skal egentlig ikke tulle med Bruce'rn, syns jeg.. Kim Rune var småtam til å synge for en finaleplass syns jeg, han burde trå til litt på neste låt om han skal stå på Spektrum scene neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 230
  • Created
  • Siste svar
Fine "True colors".. Jeg tror jammen jeg burde stemme i dag jeg! ^_^

Imponert, vanskelig sang å synge.

Er det bare jeg som syns det ser ut som Kim Rune har alvorlig hastverk med å komme seg på potten når han synger?

Bjørn Johann var nervøs i dag. Virkelig skalv på nevene, men hørte det ikke på stemmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert, vanskelig sang å synge.

Er det bare jeg som syns det ser ut som Kim Rune har alvorlig hastverk med å komme seg på potten når han synger?

Jeg har sett det!

Det ser jo helt tåpelig ut, der han står og vrikker på rumpa og bøyer seg opp og ned... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser, og jeg heier på Bjørn Johan i dag! Syns han hadde en bra versjon av "Used to love you". Glenn imponerte litt på "Dancing in the Dark", men man skal egentlig ikke tulle med Bruce'rn, syns jeg.. Kim Rune var småtam til å synge for en finaleplass syns jeg, han burde trå til litt på neste låt om han skal stå på Spektrum scene neste helg!

Hah! Hva sa jeg?

Man bør nesten være troverdig når man synger "To hot to handle", liksom.. Hos meg så ble det bare sånn "ja sikkert, du veit ikke hva hått er, lille venn" *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det var trist at kim rune røyk, syns han er flink.. men Alejandro kom også på tredje plass og gjør det bra i dag, så får håpe det skjer med kim rune å :wink:

Heia Glenn... :icon_fun:

Ja, vi får håpe der. Han har en aldeles fantastisk stemme! :blink: Men men, heier på Glenn nå :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Hva sa jeg?

Man bør nesten være troverdig når man synger "To hot to handle", liksom.. Hos meg så ble det bare sånn "ja sikkert, du veit ikke hva hått er, lille venn" *flir*

Altså når det ser ut som du presser ut en 4kg unge (og du er gutt) når du synger... da vinner du liksom ikke Idol :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså når det ser ut som du presser ut en 4kg unge (og du er gutt) når du synger... da vinner du liksom ikke Idol :blink:

Nå er ikke jeg gutt, men jeg har prøvd det jeg, og jeg tror ikke jeg så sånn ut da? Men helt riktig, jeg vant ikke Idol da heller.. hehe

Så ekle dere er ! IKKE MOBB KAMERATEN MIN *flir*....

Ekle? Skjønner ikke hva du snakker om jeg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekle? Skjønner ikke hva du snakker om jeg? :P

Skikkelige mobbere er dere, for tenk ! Ekle ekle ekle....

Han der... ehhhhh... hva pokker heter han igjen da ? Han finaledeltakeren som IKKE er Bjørn Johan liksom... HAN er ekkel han ! Så det så :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...