Gå til innhold
Hundesonen.no

Idol - finalen!

TineSimbaNana

Recommended Posts

• Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Hihi, jeg gjettet riktig på hvem som havnet i "usikkerheten", og på hvem som gikk ut. Flaut å si at jeg følger med når jeg synes kvaliteten er elendig i år :icon_clapping: Interessen ligger i at jeg synes det er festlig å se hva allmennheten faktisk stemmer fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de nå bare sunget storband-musikk så.. ;). Foreløpig bare Kim Rune som har riktig storbandsang da ;).. (jepp - gamliser ser også Idol *flir*)

Enig, det andre var "storband-vri".

BJØRN JOHAN!! *store planer om barnerov her i stuen* :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Idol er oppbrukt! Hvem som vinner bryr meg midt i stjerten.. hehe. Men jeg ser på da :blink:

Timian er fra byen 'min'. Hans tur var nok kommet ja!

Jeg bryr meg heller ikke om hvem som vinner. I fjor (eller var det året før?) fikk jo nesten alle platekontraktene etter at programmet var slutt uansett. Etter min mening handler vel Idol mer om å underholde og tjene penger, enn å finne en "superstjerne".

Men ja, det var på tide at Timian røk ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de nå bare sunget storband-musikk så.. :blink:. Foreløpig bare Kim Rune som har riktig storbandsang da ;).. (jepp - gamliser ser også Idol *flir*)

Jaaa! Og "Wonderwall" ble IKKE bedre av å være storband-versjon <_<

- Skulle jeg vært med på en storband-kveld, skulle jeg ha sunget "My Way" *hører inne i hodet og ler* Det hadde blitt vakkert det, tenker jeg!

Får mer og mer sansen for Bjørn Johan, men det må jo ha vært NM i kjedelig på auditionene i år.. Timian røyk heldigvis ut denne gangen, det var ikke for tidlig, for å si det sånn.. Og når Åste sang, begynte jeg å se etter boka mi igjen, det er ikke akkurat noe kvalitetsstempel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...