Caroline Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Mange leste tråden min og svarte da jeg lurte på iddelt tidspunkt å røntge liten hund. Etter litt om og men og noen runder med meg selv og rådføring hos vet, ble Villa røntget 13 mnd. gammel. Og idag kom resultatet, Villa har A på hoftene Måtte bare dele den gode nyheten jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Grattis :icon_fun: Alltid morro med slike resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 hurraaaaa banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Så flott banana Gratulerer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Grattis! Skal rønge neste torsdag, gruer meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Grattis! Kan ikke bli bedre enn en A, vet du... Og til Lill - husk på at hunden blir IKKE sykere av å få et brev fra NKK med tåpelige bokstaver på! Joda, vet at vi alle sikkert VET dette - men det er faktisk godt å bli minnet på dette av og til også. Fikk selv en E (sterk grad) på stamtavlen til en av mine for noen år siden, og ble sååå lei meg (selvsagt). Men da var det en meget kjent oppdretter som sa til meg: "Jamen, han er snill, grei, pen og vinner på utstillinger?" Jeg svarte "ehh... ja, men hva har DET med saken å gjøre - han er jo syyyk".. Hun sa da - "det finnes MYE mer på en hund enn hofter - og så lenge HAN ikke viser at han er syk, så ER han ikke noe "sykere" bare fordi at du VET det!" Og ang. det med utstilling: "Så fint at dere kan fortsette med noe han gjør det så bra på da, eller?" Så vi fortsatte å stille ut, og hadde masse moro med den han før han døde i en alder av 5 år pga hjertefeil... (En helt annen historie) Etter det så tenker jeg alltid at uansett HD-resultat, så ER jo faktisk hunden akkurat den samme selv etter HD-røntgen. Men uansett - lykke til alle som skal HD-røntge (eller andre tilsv. undersøkelser) - jeg skal selv røntge en snart - og det er akkurat like nervøst... Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Gratulerer! Det må være en utrolig deilig beskjed å få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 gratulerer så masse! Kjempeartig å få høre sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Gratulerer med godt resultat Det er alltid godt å vite at hoftene er i tipp topp stand. Forøvrig! synes jeg SusanneL har skrevet et godt innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Takk og takk! Flott skrevet Susanne, mye bra der! Er nok ikke enkelt å tenke sånn når man havner i den situasjonen, men det er helt klart det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Gratulerer. Selv så fikk en ikke fullt så god nyhet fra dyrlegen i dag desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Gratulerer. Selv så fikk en ikke fullt så god nyhet fra dyrlegen i dag desverre... Ånei, hva nå? Du har jammen hatt nok uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Ånei, hva nå? Du har jammen hatt nok uflaks PL grad 2 på begge bein på Teq. Det ene kneèt gikk ut av ledd på Søndag. Ekkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar