Gå til innhold
Hundesonen.no

Hd-resultat!


Caroline

Recommended Posts

Mange leste tråden min og svarte da jeg lurte på iddelt tidspunkt å røntge liten hund. Etter litt om og men og noen runder med meg selv og rådføring hos vet, ble Villa røntget 13 mnd. gammel.

Og idag kom resultatet, Villa har A på hoftene :D Måtte bare dele den gode nyheten jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Kan ikke bli bedre enn en A, vet du...

Og til Lill - husk på at hunden blir IKKE sykere av å få et brev fra NKK med tåpelige bokstaver på!

Joda, vet at vi alle sikkert VET dette - men det er faktisk godt å bli minnet på dette av og til også.

Fikk selv en E (sterk grad) på stamtavlen til en av mine for noen år siden, og ble sååå lei meg (selvsagt). Men da var det en meget kjent oppdretter som sa til meg: "Jamen, han er snill, grei, pen og vinner på utstillinger?"

Jeg svarte "ehh... ja, men hva har DET med saken å gjøre - han er jo syyyk"..

Hun sa da - "det finnes MYE mer på en hund enn hofter - og så lenge HAN ikke viser at han er syk, så ER han ikke noe "sykere" bare fordi at du VET det!"

Og ang. det med utstilling: "Så fint at dere kan fortsette med noe han gjør det så bra på da, eller?"

Så vi fortsatte å stille ut, og hadde masse moro med den han før han døde i en alder av 5 år pga hjertefeil... (En helt annen historie)

Etter det så tenker jeg alltid at uansett HD-resultat, så ER jo faktisk hunden akkurat den samme selv etter HD-røntgen.

Men uansett - lykke til alle som skal HD-røntge (eller andre tilsv. undersøkelser) - jeg skal selv røntge en snart - og det er akkurat like nervøst...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...