Silje Skrevet 7. November 2007 Rapporter Share Skrevet 7. November 2007 Det har seg sånn at jeg bare MÅ ha et Harry Potter og da helst Slytherin strykemerke/stoff.... Det skal syes på et stoffstykke, så det trenger ikke være sånn med "limeting" bak for å strykes på. Problemet er at jeg ikke finner noen plass, mye på grunn av at jeg ikke er helt sikker på hva slike merker heter, er det strykemerker? stoffmerker? Og jeg har hvertfall INGEN peiling på hva det heter på engelsk (antar jeg må på engelsk side for å finne det) Så mine reddende engler, kan noen hjelpe meg videre i min søken etter Slytherin merket mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 7. November 2007 Rapporter Share Skrevet 7. November 2007 Patches? Fant noen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 8. November 2007 Rapporter Share Skrevet 8. November 2007 Ååååh, Silje, kan vi bestille sammen, så blir portoen mindre? Jeg må og ha et Slyth-merke, som din fellow-Slytherin som jeg tross alt er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 8. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2007 Patches? Fant noen her. Nirm jeg kunne kysset deg på hele kroppen!!! TUUUSEN takk!! *smask* Ja vi kan bestille sammen Ingvild! *kysse litt mer på Nirm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 8. November 2007 Rapporter Share Skrevet 8. November 2007 Hva skal du feste det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 8. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2007 På en bæresele til Sunniva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 8. November 2007 Rapporter Share Skrevet 8. November 2007 Pøkk, nå depper jeg litt her.. Slytherin merket var mye kuuulere enn Gryffindor merket.. *sukk* LItt deppa over å være på den GODE siden, hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 8. November 2007 Rapporter Share Skrevet 8. November 2007 Join the dark side.. And get a FREE Slytherin badge! (bare at du må betale for den, for vi gidder ikke å legge ut, vi slyth's tenker mest på oss selv). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 8. November 2007 Rapporter Share Skrevet 8. November 2007 Join the dark side.. And get a FREE Slytherin badge! (bare at du må betale for den, for vi gidder ikke å legge ut, vi slyth's tenker mest på oss selv). Hehe... snakker om misledende reklame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar