Gå til innhold
Hundesonen.no

En unnskyldning er på sin plass..Baldy


Baldrick

Recommended Posts

Skrevet

Hei,

Jeg vil bare beklage min noe ufine tone i dette forumet.

Selvfølgelig er jeg engasjert i dette forumet for å få tips til mitt hundehold. Har lest den ene tråden noen ganger og det ser ikke bra ut i det hele tatt.

Så...unnskyld til dere som har postet og beklager min ufine tone. Sorry.

Skal heretter holde meg til saken.

Håper dere aksepterer denne unnskyldningen og ikke omplasserer meg.

Baldy

mod. godkendt af Einstein&Charlie

Skrevet

Hei.. synes det var som en liten frisk vind i forumet.... å det er faktisk en del tenårings forstå seg påere som kanskje skulle hatt marsvin istedet :whistle::lol::D

keep up th mood ....

Skrevet

Ingen av trådene du har "bidratt" i eller startet ser bra ut synes jeg.

Men hyggelig med nytt blod, og får satse på at diskusjonsteknikkene blir bedre med tiden.

Skrevet
Ingen av trådene du har "bidratt" i eller startet ser bra ut synes jeg.

Men hyggelig med nytt blod, og får satse på at diskusjonsteknikkene blir bedre med tiden.

Det er vel akkurat det Baldy ber om unnskyldning for?

Synes det er imponerende at noen i det hele tatt tar seg tiden til å unnskylde oppførsel som kan ha blitt oppfattet negativt av andre... sikkert et par andre som kunne hatt godt av å gjøre det fra tid til annen...

Bra initiativ BAldy!

Skrevet
Det er vel akkurat det Baldy ber om unnskyldning for?

Synes det er imponerende at noen i det hele tatt tar seg tiden til å unnskylde oppførsel som kan ha blitt oppfattet negativt av andre... sikkert et par andre som kunne hatt godt av å gjøre det fra tid til annen...

Bra initiativ BAldy!

Enig :P

Satser på at Baldy virkelig mener det og at flere lærer :P

Guest Gråtass
Skrevet
Hei,

Jeg vil bare beklage min noe ufine tone i dette forumet.

Selvfølgelig er jeg engasjert i dette forumet for å få tips til mitt hundehold. Har lest den ene tråden noen ganger og det ser ikke bra ut i det hele tatt.

Så...unnskyld til dere som har postet og beklager min ufine tone. Sorry.

Skal heretter holde meg til saken.

Håper dere aksepterer denne unnskyldningen og ikke omplasserer meg.

Baldy

mod. godkendt af Einstein&Charlie

Dette står det respekt av Baldy! Velkommen på forumet i ny og forbedret utgave.

(Bare husk at du ikke skriver med en linjeavstand mellom hver linje, det ser så oppstykket ut, bedre å skrive "normal" med avsnitt.)

Gråtass

Skrevet
Hei,

Jeg vil bare beklage min noe ufine tone i dette forumet.

Selvfølgelig er jeg engasjert i dette forumet for å få tips til mitt hundehold. Har lest den ene tråden noen ganger og det ser ikke bra ut i det hele tatt.

Så...unnskyld til dere som har postet og beklager min ufine tone. Sorry.

Skal heretter holde meg til saken.

Håper dere aksepterer denne unnskyldningen og ikke omplasserer meg.

Baldy

mod. godkendt af Einstein&Charlie

Dette står det så absolutt respekt av! Velkommen skal du være :devil:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...