web-linn Skrevet 6. November 2007 Rapporter Share Skrevet 6. November 2007 Her er valpene ny fødte. Mico er den rød/brune med pels i mitten 3 og en halv uke gammel Dette ble sendt til meg fordi jeg mase så ille om bilde Her er Mico 5 uker gammel 6 uker gammel 7 uker gammel. første dagen hos meg Her er 2 av høst bildene vi tok av han Dette var 3 dagen hjemme. Første dagen med på jobben. da er han med å tømmer papir Kongen av papir Bianca på besøk. Kommer flere bilder etter vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 6. November 2007 Rapporter Share Skrevet 6. November 2007 Så SØT!! Lille koseklumpen Men han var jo ikke så naken akkurat..(hvorfor ikke egentlig? Hender det at de blir født med pels eller er det blanding?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 6. November 2007 Rapporter Share Skrevet 6. November 2007 De blir født med pels også, akkurat som kinesisk nakenhund der det finnes en variant med pels, og en naken.. Han er kjempe søt web-linn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
web-linn Skrevet 6. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2007 Takker. Ja det er sant det. kommer noen med pels noen ganger akkurat som Kinesisk nakenhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
web-linn Skrevet 9. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Trøtte mico Psycho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Så pen en liten gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Christine Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Nydelig, liten gutt du har, Alina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Aww så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 åhhh,, han var kjempesøt!! Har du tenkt til å barbere han?? vet det er folk med kinesisk nakenhund som barberer dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
web-linn Skrevet 10. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 åhhh,, han var kjempesøt! Har du tenkt til å barbere han?? vet det er folk med kinesisk nakenhund som barberer dem Nei han skal ikke barberes. det ville nå sett helt tett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Så utrolig pen! Har du bilder av foreldrene/søsken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 iiiiik så søøøøøt! Noe så bedårende! Smeltet helt her jeg nå! Så søt han er der han sitter i papirsøpla Ser ikke mye redd ut lille gutten! Ser jo derimot ut som han tar det meste på strak labb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
web-linn Skrevet 10. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 iiiiik så søøøøøt! Noe så bedårende! Smeltet helt her jeg nå! Så søt han er der han sitter i papirsøpla Ser ikke mye redd ut lille gutten! Ser jo derimot ut som han tar det meste på strak labb. Ja han tar det meste på strak labb ja. kjempe flink gutt dette her. lært masse på liten tid her er bilde av Frida som da er mor til Mico Her er Dino som er da er far til Mico. han er egentlig i fra Mexico men nå bor han i svergie Hannes søsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Sorry altså.. Men øøøØøøøøø. De uten hår var støgge. Men din var utrolig nydelig da *smelt* . Hunder uten hår og hale, er ikke en ekte hund for meg . Gleder meg å se hvordan han blir som voksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 De med pels var dobbelt så fine! De ser jo heelt annerledes ut i utseendet selvom de har hår så synes det er litt rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
web-linn Skrevet 10. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 de er ikke det samme nei. men jeg synes Frida"mora" er fin jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunhildM Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 såå søøt han er! Visste ikke de kunne se sånn ut. Det ser jo ut som to forskjellige raser Moren var også fin, men syns mico så finere ut! Gleder meg til flere bilder! ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar