Gå til innhold
Hundesonen.no

Bo i Kolding eller Roskilde?


Kristina

Recommended Posts

Jeg har vært i Roskilde. (Ikke på festivalen)

Roskilde er en veldig hyggelig by, passe stor.

Roskilde har alt av kjøpesentre og butikker som man trenger (dk's 10 største by eller noe med ca 45000 innbyggere) - tror det er litt dyrt der med leiligheter dog.

Roskilde har jo også fesitvalen så klart, og en domkirke på størrelse med nidaros :)

Det er vel under 30 min med tog til KBH der man har ALT og det er lett og få jobb i KBH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle vælge mellem Roskolde eller Kolding, ville jeg helt klart vælge Roskilde, Roskilde er en dejlig by der ligger tæt på det hele, hvor i mod Kolding er længere ude på landet, og de fleste snakker lidt dialekt(som ikke er svær at forstå) men sker ikke så meget i Kolding.

Roskilde er en "stor"by men stadig med landlige omgivelser, lige udenfor bygrænsen, og du kan tage toget til københavn og være der på en ½ time tre kvarter. og ud over Roskilde festival der, bliver der afholdt dyrskue og forskellige markeder der :) som jeg selv har været til flere gange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er boligselskaber og aviserne, skal rige til min far og høre ham hvad lokal aviserne i Roskilde hedder, og har også noget familie der, så jeg kan høre dem om de kender andre steder med opslag. Kommer også an på om skolen evt har tilknytig til nogle studieboliger, og måske er der kollegier der. men vil prøve at høre her i aften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...