Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor er alle hundene blevet af?

Einstein&Charlie

Recommended Posts

Skrevet

Hvor er alle hundene blevet af?

Vi plejer at møde en del hunde her i området, hvoraf mine leger en del med nogen af dem. Men efter at vi er gået til vintertid, så møder vi ingen hunde ude at gå tur om eftermiddagen når det er ved at bliver mørkt, er mørk eller når det regner :kiss:

Trænger disse hunde ikke at komme ud at gå?(lidt sarkastisk)

Skrevet

Helt enig med deg! Pleier å gå tur i syv - åtte tiden om kvelden og treffer nesten aldri på andre hunder lengre. Kjedelig det <_<

Skrevet

Chicka får turene sine samme hvordan vær det er og selvom det er mørkt, så hadde vi bodd nerme hverandre så hadde du nok møtt på meg også :kiss:

Skrevet

her er borte såå trodde jeg før at jeg var den som gikk tur seinest men neida når jeg har lagdt meg i sånn 10-11 tiden ser jeg ut av vindu fordi Bonnie bjeffer.. der går det søren meg folk på tur.. og det pleier ikke og bare være en person med hun men 2-3 personer med.. hehe kanskje bare jeg er rar eller noe.. hehe :)

Guest lijenta
Skrevet

Her er vi så heldige at mange av turene foregår over jorder og ut og bade og da er det i grunnen greit at vi ikke treffer noen for hundene er glade og vil gjerne vise det med og hoppe litt.

Skrevet

hmmm... Før og/eller etter jobb... Er det ikke mørkt nærmest hele tiden nå, da?

Blir sikkert bedre når snøn kommer!

Susaanne

Skrevet

Jeg syns det er utrolig deilig å gå tur i pøsregn for da er det ingen folk ute og hvertfall ikke med hunder. Er så mange som har hundene sine løse her og det ødelegger så mye av treningen vår. Syns det er godt å slippe å møte på folk overalt hele tiden også. Så pøsregn, snø,mørket er ypperlig turvær her :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...