Ingvild Skrevet 2. November 2007 Rapporter Skrevet 2. November 2007 Det er meldt nokså fint vær på søndag, jeg har to bikkjer i hus og har lyst til å finne på noe. Noen som blir med på tur eller trening?
HanneJ Skrevet 2. November 2007 Rapporter Skrevet 2. November 2007 Kan sikkert være med på hva det enn blir
Maja&Twinki Skrevet 2. November 2007 Rapporter Skrevet 2. November 2007 Vi har pinschertreff klokka ett søndag..så søndagen blir litt teit for oss.. Men når det er sagt: Har fått med meg noen på trening imorgen klokka tolv på grusbanen på Ranheim, den som ligger like ved fotballstadion der. Så hvis noen vil være med der er det bare å joine! Dess flere dess bedre trening OT: 2? Hvem er nr 2 labrador? nysgjerrig!
HanneJ Skrevet 2. November 2007 Rapporter Skrevet 2. November 2007 Ingvild og Tinka har visst besøk av Cita (labradoren til Benedicte) i helga
Ingvild Skrevet 2. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2007 Hm, kanskje jeg kommer på trening i morgen, da, hvis jeg kommer meg til og fra. Gidder ikke å gå, selv om det ikke er mer enn en tre km hver vei.
Maja&Twinki Skrevet 2. November 2007 Rapporter Skrevet 2. November 2007 Bare å traske ivei Gøy med labbisbesøk da! Vi blir iallefallf 5 stk!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar