Gå til innhold
Hundesonen.no

Hamster ! <33

EliseKathinka

Recommended Posts

Skrevet

Her er bilder av mine supersøte hamstere :P

De er to gutter begge to ! Fikk de fra noen som var alergisk, bur og alt, vi så buret på dyrebutikken senere å det kostet 800 kr!

Skikkelig kupp altså :P

Bare spør hvis det var noe dere lurte på :P

Linus<33

post-2658-1193686004_thumb.jpg

post-2658-1193687111_thumb.jpg

Hunter<3

post-2658-1193687070_thumb.jpg

post-2658-1193687095_thumb.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei

Synes hamsterene dine var så søte :P

Men kan du ha begge to i det samme buret?

Eller har du flere bur?

Uansett var du heldig som fikk utstyret sammen med hamsterene :icon_fun:

Skrevet

søtinger:D

Jeg hadde en gul en, lik din på det første bilder.. Ja, jeg har jo en hamster nå også *le*. Lett å glemme han. hehe. Sover jo hele tiden.

• 3 months later...
Skrevet

For all del, skill de. De kan drepe hverandre, og syriske hamstere er ikke sosiale dyr i det hele tatt selv om det kanskje ser sånn ut for deg nå. Du kan stå opp en morgen og finne 1 stk drept hamster.

Fine hamster da :)

Skrevet
For all del, skill de. De kan drepe hverandre, og syriske hamstere er ikke sosiale dyr i det hele tatt selv om det kanskje ser sånn ut for deg nå. Du kan stå opp en morgen og finne 1 stk drept hamster.

Fine hamster da :)

jeg hadde to hamstre som levde sammen i de 2.5 årene de levde. (de var akkurat like Hunter) De var så snille med hverandre. Ganske rart egentlig. To dager etter vi hadde avlivet han ene døde den andre i buret sitt :wub:

Skrevet
jeg hadde to hamstre som levde sammen i de 2.5 årene de levde. (de var akkurat like Hunter) De var så snille med hverandre. Ganske rart egentlig. To dager etter vi hadde avlivet han ene døde den andre i buret sitt :ahappy:

Oi, det hørtes merkelig ut. Kanskje han hadde kjærlighetssorg :)

Uansett så har jeg også mine to dverghamstre i samme bur. Det er to gutter, og de kommer fra samme kull. Det går veldig bra med dem! De sover alltid sammen, og de løper til og med sammen i hjulet :)

Bare en sjelden gang jeg hører at de krangler litt. Men de har aldri sloss.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...