tm100021 Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Bare lurte på om det var noen her som bodde på vinterbro, som kunne tenkt seg å gå en tur! Edit; Hvis denne er feil er det bare å flytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 jeg bor i ski Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Bodde på Vinterbro i 6 år, men bor i Ski nå, 7 min med bil så er jeg på Vinterbro, så si ifra hvis du vil gå tur!! Visste ikke at du bodde der Lill??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Nettopp flyttet:) (eller holder på, bor der offisielt fra imorgen av!) Hvis dere hadde hatt lyst å gå en tur endag si ifra! Jeg kjenner ingen her, og har ikke peiling om noen bra steder å gå tur... Bor rett ved senteret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Jeg bor ikke så langt unna vintebro Bare å ringe meg en dag Lill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Jeg kjenner vinterbro ut og inn og vet om en haug med gode turmuligheter her!! Bodde like ved senteret i 1,5 år med Mike og vi sjekket ut det meste. Er masse strender der og alt, utrolig fint sted å ha hund! Er skikkelig misunnelig på deg rett og slett! Vinterbro er et herlig sted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Åå! Strender? Det høres kjempe ut... Jeg skal gå min første tur der imorgen, og må si jeg gruer meg litt og håper at jeg finner noen gode tursteder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Åå! Strender? Det høres kjempe ut... Jeg skal gå min første tur der imorgen, og må si jeg gruer meg litt og håper at jeg finner noen gode tursteder... Like ved Breivoll/Kjærnes er det en haug med strender og masse små strender, en veldig stor skog og masse gresssletter, er ikke biler der, og så og si ikke noen mennesker på denne årstiden, men noen som lufter hundene der bare. Sendt deg PM forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar