Calum Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 Hvordan skal jeg få Teddy til å gå tett innpå meg? Føler at når han er så lav skyter han kopppen litt ut til siden får å få kontakt med meg. Pluss at han går litt langt ut på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 bruk lenke halsbånd eller så kan du stå helt stille uten å si noe til hunden kommer til riktig sted, deretter roser du masse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 Hvordan skal jeg få Teddy til å gå tett innpå meg? Føler at når han er så lav skyter han kopppen litt ut til siden får å få kontakt med meg. Pluss at han går litt langt ut på siden. Det er naturlig for hunder å være litt redd for å få foten sin påtråkka (om noen skjønnte den ) Det kommer nok etterhvert. jeg har ikke noe råd til deg egentlig. Det du kan gjøre er å øve ved en fortauskant så hunden må sette seg inntil beina dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beyond Skrevet 28. August 2005 Rapporter Share Skrevet 28. August 2005 Fortauskant / kant med vått gress e.l. + klikker. Gradvis øke kravet til hvor nærme han må gå for belønning. Ikke tråkke på han underveis (= stooort tilbakesteg...) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Du kan og øve det inn med å gå nær en husvegg. Det har jeg gjort fordi jeg hadde ei tispe som var sånn. Fant meg en litt lang bygning og så gikk vi langs den med hunden nærmest veggen. Samme måte brukte jeg for å få til en perfekt sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Med mine hunder er det heller motsatt.. :roll: De går gjerne mellom føttene ¨på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 hihi, samme her... Vicky er noen ganger litt innpåsliten. jeg tror det er veldig viktig å bygge opp ekte kontakt og glede, da får man en hund som henger på beinet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar