Carina Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Tuuusen takk til Caroline som handlet Cane for meg i dag! Dommer for rasen var Helge Lie, Leif-Herman Wilberg dømte BIS. Canes resultat: BIR og Res. BIS valp (BIS 5)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barooo Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Gratulerer igjen, han er nydelig synes jeg!! Velfortjent! :icon_fun: Her fikk Willy en flat rød, ingen bombe.... Tasha ble BIR valp, med en kjempe kritikk! Og den tricolore tispa jeg handla, Shaka Savoy Eyla, ble BIR, og det var fantastisk gøy!! banana (Basenji, det òg, ja) Det var en utrolig lang dag, men kjempe gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Gratulerer så mye til Cane og Tasha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Gratulerer så mye med Cane Flinke Caroline også da. Hvem sier man ikke kan kombinere bruksegenskaper og ekstriør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Gratulerer begge 2 Jeg vet desverre ikke hvem du var Baroo, så ikke så veldig mye på Basenjien må jen inrømme Caroline var kjempe flink, og Cane var kjempe flink også! Så dersverre bare når han ble BIR, men han er rålekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 27. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Tusen takk for gratulasjoner! Er kjempekjempefornøyd med totten min. Kritikken er forresten lagt ut i bloggen, og den var egentlig ganske bra tror jeg - kritikken altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Tusen takk for gratulasjoner! Er kjempekjempefornøyd med totten min. Kritikken er forresten lagt ut i bloggen, og den var egentlig ganske bra tror jeg - kritikken altså. Ville ikke klaget på den nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 28. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2007 Gratulere med Cane, kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 28. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2007 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 28. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2007 Gratulerer så mye til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Kjempegøy!! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Det var moro å prøve å stille en for meg ny rase, så jeg sier takk for lånet jeg Moro var det å gå i BIS-ringen også Bilde av res.BIS-valpen :icon_fun: Skal redigere skiltet bak hodet en gang jeg orker, men nå skal jeg ut døre om ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar