SoppenCamilla Skrevet 26. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2007 Jeg har lurt på en ting? Er katterasene som hunderasene (kanskje bare i litt mindre skala), sånn at det er noen som er store og noen som er bitte små? Noen som krever mer enn andre? Er hovedsaklit det med store/små katteraser jeg lurer på. Er den en chihuahua i katteverdenen? Eller grand danois? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 26. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2007 Maine coon er vel kjempen i katteverdenen, men singapura er ganske små. Singapura vet jeg ikke om finnes her til lands ennå, men jeg så noen i Australia for mange år siden - veldig spesielle, små katter. Google på disse rasene, så finner du sikkert ut mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2007 Du skal ikke ha rasekatt og vel camz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Maine coon er vel kjempen i katteverdenen, men singapura er ganske små. Singapura vet jeg ikke om finnes her til lands ennå, men jeg så noen i Australia for mange år siden - veldig spesielle, små katter. Google på disse rasene, så finner du sikkert ut mer. Okeii, takk, skal gjøre det! Du skal ikke ha rasekatt og vel camz? Nei! Men du visste jo jeg lurte på det, det var egentlig DU som skulle finne det ut for meg.. <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar