Gå til innhold
Hundesonen.no

Buhu!!! Nå er de snart leveringsklare de små nøstene :-(

Lazita

Recommended Posts

Skrevet

GUTTENE

Gutt1sitter.jpg

G1

Gutt2sitter.jpg

G2

Gutt3strforfra.jpg

G3

Gutt1str.jpg

G1

Gutt2str.jpg

G2

Gutt3str.jpg

G3

JENTENE

Jente1holdes.jpg

J1

Jente2holdes.jpg

J2

Jente3holdes.jpg

J3

Jente1str.jpg

J1

Jente2str.jpg

J2

jente3str.jpg

J3

HUFF IKKE LENGE IGJEN NÅ FØR DE FLESTE REISER TIL SINE NYE HJEM :) KOMMER TIL Å SAVNE DEM LITT :)

Skrevet

nå kan dere se hva meg og Kine får knipe masse på nå for tiden :):)

skulle bare ha sett når den ene valpen gikk tur med Speedy :)

Skrevet

utrolig herlige! godt jeg ikke har kikket på dem, for da hadde jeg nok ikke klart å løsrive meg... nydelige!!!!!!! :)

Skrevet

å herrejemini så nydelige!! Japansk spisshund valper må jo være noe av det nydeligste i hele verden! DEN deilige pelsen, og det uttrykket :)Sier som Astrid, bra jeg ikke har vært å sett dem, for jeg hadde aldri klart å gå fra dem :)

Skrevet
Skal du beholde en av dem selv?

nei vi skal ikke ha noen selv(tror husverten hadde klikket da, vi har jo nå fått godkjent at vi har 4 hunder og 1 katt :oops: ) så om vi hadde beholdt en valp så hadde han nokk kastet oss ut ja :) .

han som sa til oss i fjord at 3 hunder det får holde :) når har vi 4 hunder og en katt(snakk om å snurre husverten rundt lillefingen :) ).

Skrevet
Så nydelige!!! :) Vil ha! :)

Ps. Er ikke noen av bildene litt for store?

La ikke merke til det før du skrev det :oops: :oops:

ser det bedre ut nå eller??? :wink:

Skrevet

spøkelse valper :-o

100_1852.jpg

he he he sånn er det når de ikke står i ro når vi tar bilde av de :-o

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...