Lotta Skrevet 20. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2007 I går kveld skrev jeg et innlegg som ble dobbeltpostet i tråden "oppdrettertull" i kjelleren - (hhv nr 47 og 48) - slettet det ene selv og nå er plutselig begge borte... Hvor har de tatt vegen, moddiser??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 20. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2007 Jeg regner med at den ene av dobbelposten ble slettet samtidig som du redigerte den andre. Nå er iallefall innlegget på plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotta Skrevet 20. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2007 Jeg regner med at den ene av dobbelposten ble slettet samtidig som du redigerte den andre. Nå er iallefall innlegget på plass igjen. Supert, takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kengeru Skrevet 20. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2007 Det har skjedd med meg og i går... Men etter noen min så skjønte jeg det da.... :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar