hannemoe Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2007 Nå har jeg hengt rundt her på forumet en stund, så jeg tenkte det var på tide med en presentasjon av min hund. Jeg har en flatcoated retriever som heter Nemi. Hun er nå blitt 19 måneder gammel, fy som tiden flyr! Nemi er en dame med masse fart, er utrolig sosial, og utrolig morsom! Hun er en ganske bestemt dame med egne meninger, men vi er godt i gang med å finne en måte å kommunisere på som passer oss begge. Hun er verdens største kosegris! Hun skulle jo ikke i sofa og seng, men det måtte vi bare gi oss på... Klart prinsesser skal ligge mykt! Dagene går hovedsaklig med til jakttrening. Vi startet med jakttreningen i vinter/vår, og oppnådde i høst to 1. premier i begynner klassen i retrieverjakt. Ellers trener vi litt lydighet, og blir kanskje å starte i LP1 i vinter. Vi er også å finne ved utstillingsringen titt og ofte, og har fått en CK. Men aller mest bruker vi tiden på å kose oss sammen. Hun er alt jeg ønsket meg i min første hund og litt til! Min herlige sorte dame Her er noen bilder av jenta mi: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2007 Fy for en nydelig hund.. Jeg har også en valp nå, hun er 5 mnd.. Men Fyttirakkern Det var en fin hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2007 Pen hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2007 Nydelig, er sånn flat'en skal være (altså en litt markert stopp, ikke helt colliehode som enkelte har) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2007 Fiiineste Nemi-jenta det - som også har vært så heldig og fått en så ivrig og dyktig eier (*kremt*... det er mulig det er en arvelig greie, det ligger garantert i familien det der ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2007 Nydelig jente det du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2007 Så utrolig fin hun er :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2007 Grattis med gode resultater, man ser at flat gjør det fra i jaktsammenheng for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2007 ÅÅÅååh så utrolig nydelig hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2007 Flotte sorte dyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 20. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2007 Så pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hannemoe Skrevet 22. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Takk for hyggelige kommentarer! Ja, jeg synes også hun er helt nydelig. Enig i at ikke flat'en skal ha colliehode (eller gud forby; romernese!) Liker den mere "gamle" typen! Siri: Ja, er nok sterkt preget av min storesøsters interesse for hundetrening! Fikk en god start på interessen for hundetrening med gjengen i Nannestad Hundeklubb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar