Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdateringer/nytt design


Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Jobber med å finne nytt design til siden....kremt....hihi..

Ellers er sida oppdatert litt i dagboka + på bildesiden, og jeg har lagt inn siste vekten til Mona. Bildene har dere sikkert sett her inne før men :roll: Følg meg litt innimellom, skal prøve å få sida opp med nytt design snart..hehe..

Skrevet

En ting som er litt dumt er at siden er for bred til at du kan ha noen menyer opp samtidig (f.eks. favoritter). Men det er nå kanskje bare meg som bryr meg om det da :)

Skrevet

Syns du har n kjempe flott hjemme side jeg! Mona er tøff 8)

Det eneste jeg henger meg opp i (svoren utstiller som jeg er:)) er at Mona står veldig unerstilt på bildet på "Mona-siden"... Den flotte hunden, åsså får man ikke riktig inntrykk av den fordi den står understilt :)

Hehe, sikkert bare jeg som er så sinnsykt opptatt av slikt, hehe :D

Skrevet
Syns du har n kjempe flott hjemme side jeg! Mona er tøff 8)

Det eneste jeg henger meg opp i (svoren utstiller som jeg er:)) er at Mona står veldig unerstilt på bildet på "Mona-siden"... Den flotte hunden, åsså får man ikke riktig inntrykk av den fordi den står understilt :)

Hehe, sikkert bare jeg som er så sinnsykt opptatt av slikt, hehe :D

Tenkte på det jeg og :D

Skrevet

Siden du ikke har fylt ut oldeforeldre?

Det er bare fordi jeg ikke har bilder av dem :) hehe.. Også har jeg bare en sånn stamtavle som er printa ut av nettet. Har ikke fått den "ekte" enda.

Ja, bikkja mi står ikke pent!! Det irriterer meg.

Skrevet

Det er bare fordi jeg ikke har bilder av dem :) hehe.. Også har jeg bare en sånn stamtavle som er printa ut av nettet. Har ikke fått den "ekte" enda.

Ja, bikkja mi står ikke pent!! Det irriterer meg.

Ja, okei.. Sånn sett ja :D Du kan jo skrive dem inn for det da? Ser bedre ut det.

Skrevet

Ska å ordnet det i løpet av dagen.

Så skal jeg skrive inn alt det derre D ch og Int N S Ch som jeg ikke skjønner en dritt av :)

Skrevet
Ska å ordnet det i løpet av dagen.

Så skal jeg skrive inn alt det derre D ch og Int N S Ch som jeg ikke skjønner en dritt av :)

hehe.. Det kan du jo :D Det viser hvilke titler hundene har. Bare til å spørre hvis du lurer på noen :D

Fx denne: Int N S Ch betyr at den hunden er internasjonal, norsk og svensk champion. Nå står det ikke hva slags champion den er, men jeg går utifra at det er utstillingschampion. Altså UCH.

Skrevet

Hva er det du ikke skjønner da?? Tulling :)

Og hvorfor står det ikke UCH? Sånn at man skjønner om det er ustillingschampion eller no annet.

Du vet vel hva bokstavene står for?

N - Norsk

S - Svensk

DK - Danmark

Og så videre..Og når det står flere av de bokstavene er de champion i begge land. Skjønner?

Skrevet

Ahaaa.

Tviler på at de er noe annet enn utstillingsbikkjer :roll: Men da veit jeg hvertfall at det ligger noe bra i genene :)

Skrevet
Ahaaa.

Tviler på at de er noe annet enn utstillingsbikkjer :roll: Men da veit jeg hvertfall at det ligger noe bra i genene :)

Jepp :D Selv om det er innavl. Men det var vel fordi det var så få eller no sånn?

Skrevet

Mnja, for å få inn igjen de danske linjene også. Mange ulvehunder i norge nå er etter bare tre hannhunder.. Men ikke kullet til Mona. Jaja, ser ikke så innavla ut, så det plager meg ikk :)

Skrevet
Mnja, for å få inn igjen de danske linjene også. Mange ulvehunder i norge nå er etter bare tre hannhunder.. Men ikke kullet til Mona. Jaja, ser ikke så innavla ut, så det plager meg ikk :)

Oki :D Neida, er vel ikke så ille det der. Det er jo ikke så nærme så.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...