Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i Frognerparken?

-Vilde-

Recommended Posts

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Kunne vi tatt det senere enn 12 denne helgen? Jeg jobber til 1430 :blink: Jeg har veldig lyst til å komme... Ikke for å trene egentlig, men for å treffe dere :blink: I tillegg blir det fin sosialisering for Norma, vi kan gjerne sitte å se på mens dere trener.

Skrevet
Kunne vi tatt det senere enn 12 denne helgen? Jeg jobber til 1430 :P Jeg har veldig lyst til å komme... Ikke for å trene egentlig, men for å treffe dere :lol: I tillegg blir det fin sosialisering for Norma, vi kan gjerne sitte å se på mens dere trener.

Det går bra for meg ihvertfall! Og jeg vil jo ikke gå glipp av en sjanse til å treffe lille Norma :P Skulle gjerne ha tatt med begge dyrene, men Oscar tåler ikke at jeg går mer enn en meter fra han så det blir bare Aysha :D

Skal vi si 15.00? Ved monolitten frognerparken lørdag.

Skrevet
Det går bra for meg ihvertfall! Og jeg vil jo ikke gå glipp av en sjanse til å treffe lille Norma :P Skulle gjerne ha tatt med begge dyrene, men Oscar tåler ikke at jeg går mer enn en meter fra han så det blir bare Aysha :lol:

Skal vi si 15.00? Ved monolitten frognerparken lørdag.

Det høres veldig bra ut for vår del i hvert fall :D

Skrevet
Men jeg har fri søndag *hint-hint*

Da er ihverfall jeg i barnedåp.. Ja de yngler noe innmari i denne familien min :D

Tror kanskje jeg kan til lørdag...Men vet ikke sikkert før imorgen.

Men hvordan kommer man seg fra Oslo S til frognepraken :rolleyes: ?

Ta hvilken som helst bane til Majorstua og gå derfra :lol:

Skrevet

Blir det lørdag kl 15 ved monolitten da for de som kan? (vet jeg maser, men mamma vil trene med Aysha (?!?) hvis jeg ikke skal noe)

:lol:

Skrevet

Hmm, blir litt vanskelig for meg å komme når det blir kl 15. 12 hadde passet perfekt... Men men, kanskje en annen gang:)

Skrevet

Jeg kan komme, men det blir nok litt etter 15 tenker jeg. Jobber til 1430, og må hjem og hente hundene først. Er der ca 1530 vil jeg tro :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...