Skessa Skrevet 13. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2007 Hei! Hvordan legger jeg hundebilder inn på profilgalleriet mitt? Vil så gjerne ha bilde av hundene mine der Ikke så stødig inned computerteknologi :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skessa Skrevet 13. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2007 Tror det har skjedd en feil. Er ingen plasser der det står "last opp bilder" men når jeg trykker på "Lag album" så popper det tilbake til hovedmenyen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skessa Skrevet 13. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2007 Jeg går inn på hundegalleriet, trykker på "New album", Der kommer det opp to ruter der jeg kan skrive albumnavn og album beskrivelse, deretter krysser jeg av "for alle", og deretter "lag album" men det kommer ingen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Har du lagt bildene inn i selve galleriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Payamon Skrevet 23. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2007 Jeg sitter akkurat å lurer på det samme... forsøker å lage et album, når jeg har gjort det kommer jeg tilbake til hovedsiden, og så hvis jeg titter igjen står det at jeg ikke har noen album. Er det en annen måte å laste opp bilder? Må/skal man gjøre det FØR man lager albumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 23. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2007 Jeg skal prøve og oppgradere galleriet, så ser vi om det hjelper - gir dere beskjed når det er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 23. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2007 Kan dere prøve igjen nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Payamon Skrevet 26. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2007 Det samme skjer nå som før, lager album i kontrollpanelet og ender da på forsiden av forumet igjen, uten at det ser ut til at det har blitt laget noe album. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 2. November 2007 Rapporter Share Skrevet 2. November 2007 Det skjer det samme med meg.. Etter at jeg har lagret kommer jeg bare inn på forsiden igjen.. =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 2. November 2007 Rapporter Share Skrevet 2. November 2007 Skal se på dette iløpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Jeg får fortsatt ikke til å lage et album. Når jeg har skrevet inn tittel på albumet og en beskrivelse, og da trykker for å lagre, popper jeg bare ut på hovedsiden. Er det bare jeg som har problemer med å lage det nå=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Jeg har også problemer med det, har prøvet flere gange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Også begynner det på en måte å bli en del helger siden Skal se på dette iløpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Mente denne helgen Nå skal det være i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Den virker stadig ikke, trykker lag album og så hopper den ud derfra, ingen muligheder for at uploade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Den virker stadig ikke, trykker lag album og så hopper den ud derfra, ingen muligheder for at uploade. Samme her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Payamon Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Mente denne helgen Nå skal det være i orden! Virker fortsatt ikke. :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chino Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 Jeg får heller ikke til å lage noe album. Akkurat det samme skjer med meg som det dere beskriver. Noen som får det til som kan forklare..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 Samme her hos meg. Trodde det var meg som ikke fikk til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 Jobber fortsatt med og få opp igjen bildegalleriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nannacocca Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Får ikke laget bildealbum jeg heller Ellers lurer på hvordan jeg kan sette inn bildet i meldingen?.. Eller hvor kan jeg lese om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 Jobbes det fremdeles med å ordne dette, eller er det bare hos meg det fremdeles ikke fungerer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacy Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Åh, godt å sjå at det ikkje berre er eg som ikkje får til å opprette album! Samme skjer her, går på kontrollpanel på galleri og opprett nytt album osv... men bare kommer til hovudsida til sonen. Ja ja... det var jo kjipt... Si fra når dere har fiksa det då! Ikkje for å stresse deg Espen, men få ræven i gir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar