Torunn1 Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2007 Jeg tenkte jeg skulle melde hunden på utstillingen i Kongsberg i November. (grøss, gruer meg) Han blir 6 mnd. på selve dagen, hvilken klasse skal jeg da melde han i? 4-6 mnd., eller 6-9 mnd? Og hvis jeg melder meg på over nettet, må jeg da betale med en gang, eller får jeg giro i posten? Hilsen Førstegangsutstiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2007 Jeg tenkte jeg skulle melde hunden på utstillingen i Kongsberg i November. (grøss, gruer meg) Han blir 6 mnd. på selve dagen, hvilken klasse skal jeg da melde han i? 4-6 mnd., eller 6-9 mnd? Og hvis jeg melder meg på over nettet, må jeg da betale med en gang, eller får jeg giro i posten? Hilsen Førstegangsutstiller Da stiller han i 6-9 mnd. Du får ikke giro nei, du skriver opp kontonummer og betaler enten i nettbank eller fyller ut en vanlig giro og betaler på gamlemåten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar