Gå til innhold
Hundesonen.no

De nåværende rottene !

puddellover

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har to søtinger,snart tre :)

i292670444_12589_5.jpg

Oppdretternavn: Tittis Mini-Ford

Daglignavn:Gutten min,Fordbert og Nussenutten

Født: 03. Juni 2007

Kjønn: Hann

Vekt: 180 g

Opphav: Tittis oppdrett v/ siri

Genotype: hh ww

Fenotype: Black Banded Husky

i292670445_33853_5.jpg

Oppdretternavn: Tittis White-Bugatti

Daglignavn:Gutten min,Spot.

Født: 03. Juni 2007

Vekt: 182 g

Opphav: Tittis oppdrett v/ siri

Genotype: hh

Fenotype: Black hooded mismarked m/ headspot

i299113738_76565_5.jpg

(OPS!Bildet er lånt med tillatelse av ailanis tamrotteoppdrett,vennligst ikke bruk det!)

Oppdretternavn:Ailanis Sølve

Daglignavn: Sølve

Født: 17 september 2007

Vekt: ?

Opphav: Ailanis tamrotter

Genotype:

Fenotype: Himalaya? hooded Dumbo rex

Annet: Han kommer hjem når han er 5 uker og veier nok

Er de ikke skjønne? :D

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Herregud så nydelige! Mini-Ford var jo bare kjempeskjønn! Har selv hatt 3 rotter, - de er så utrolig sjarmerende! Når jeg flytter ut blir det nye rotter og da SKAL jeg ha en husky og en svart! :icon_fun: Driver du oppdrett?

• 3 months later...
Skrevet

Her er noen nyere bilder

Sølve er nå blitt ca 6 mnd og er en tung klump på over 500 g!

IMG_2449.jpg

IMG_2435-2.jpg

IMG_2446.jpg

IMG_2442-1.jpg

Fordbert og Spot med Sølve i bakgrunnen.

IMG_2433-1.jpg

Forbert og spot

IMG_2414-1.jpg

Alle tre

IMG_2437-1.jpg

Sølve

IMG_2415.jpg

Alle tre

IMG_2392.jpg

Gaver!

IMG_2386-1.jpg

Litt av Sølve og litt av Fordbert

IMG_2385.jpg

Vaske seg

IMG_2376.jpg

Fordbert

IMG_2371.jpg

Spot

IMG_2370.jpg

Spot

(ps: Bildene er tatt i jula :blink: )

• 3 weeks later...
Skrevet

Ååååååå..... *smelt*! Jeg elsker rotter, men får ikke lov til å få en... De er kjempeskjønne små rotteramper!! *love!*

Skrevet

Rotter er så tøffe! :P

Har lyst på jeg også, men har fått klar beskjed om at da må jeg flytte hjemmefra, og ikke vente meg å få noe mye besøk.. :|

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har prøvd:  Non-Stop Løype - sikkerhetslåsen åpnet seg i tide og utide, og festene til frontstykket åpnet seg hele tiden Non-Stop Trekking - sitter for høyt, jeg får vondt i korsryggen Non-Stop CaniX 2.0 - frontstykket ble ødelagt etter kort tid Jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med Non-Stop og leter i grunn etter et belte som IKKE er derifra, men ser at veldig mange har samme, usikre kobling eller så sitter de likt som Trekking-beltet.  Har sett på Canix Pro, men jeg vet ikke om jeg stoler helt på nonstop.  Medium stor hund (17kg), sterk som en okse. Bruker magebeltet for det meste på vanlige skogsturer eller til sykling,  ikke løping, Ønsker ikke belte med denne type kobling. Aller helst så skal koblingen være FAST, så man ikke kan bytte ut frontstykket..
    • Det viktige her er ikke ditt hjerte, for det skinner igjennom. Tror rasen du velger er viktig. Det er viktig å velge rett hund til jobben, og omvendt. Jobben kan være lange turer, sofakos, eller totalt kaos. Jeg fikk en portugisisk vann hund som valp. Gleden var stor, helt til den gikk nesten berserk ved 7 måneders alder. Hørte ikke etter lenger, dro i båndet, spiste alt, inkludert steiner og pinner. Det er tross alt forskjell på og tygge å spise pinner. Nå, etter at jeg leste meg opp og fulgte rådende, så jeg problemet i et annet lys, og fikk en god respons hos hunden.  
    • Ja, valpeshow har vel "alltid" vært uoffisielt. Om det er flere enn for to år siden, kanskje klubbene begynner å komme seg igjen etter pandemien?
    • Det er ikke så mange store uoffisielle utstillinger.  Det er mange uoff. Valpeshow hvor junior og veteraner også kan delta. Disse blir  ikke registrert noen steder og det deles ikke ut cert. Har ingenting med mange uregistrerte hunder å gjøre. 
    • Hvor finner du uoffisielle utstillinger? Jeg antar det kan ha noe med mengden uregistrerte hunder å gjøre, uten at jeg vet noe mer om det.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...