Gå til innhold
Hundesonen.no

Sleikeproblem


Mirai

Recommended Posts

Siterer det som står om hunden og slikkingen: "

The licking is not a serious medical problem. Charles is under regular veterinary care, and was not harmed during the making of the video. He is just a weird dog."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren min hadde en puddel som gikk og sleika noe enormt. Bare man snakket til henne begynte hun å sleike,og hun gjorde det lenge! Hos henne var det ihvertfall nervøsitet,hun var forferdelig usikker,og i de fleste litt pressede situasjoner for henne begynte hun å sleike som besatt. DET var bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer det som står om hunden og slikkingen: "

The licking is not a serious medical problem. Charles is under regular veterinary care, and was not harmed during the making of the video. He is just a weird dog."

Har selvfølgelig lest teksten, bare lurer på hva folk mener. Det må jo være en grunn til sleikingen, selv om den kanskje er minimal. Jeg har aldri sett hunder som sleiker så mye. Det så ut som om den hadde hengt seg helt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva det kan være, men jeg synes det ser ut som om han prøver å slikke seg/vaske seg på snuta eller i hudfoldene over snuta... Kan jo være at han har noe der, eller at det klør... :lol:

Morsomt var det i hvertfall ikke, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Vel, om det er morsjomt eller ikke kommer jo ann på hvorfor han gjør det. Er det som det står at det er et medisinsk problem vil jeg ikke si det er spesielt morsjom. Må jo være fryktlig slitsomt for hunden (og eiern). Men det går faktisk å lære hunder å vifte med tunga også. Gjorde det med bernern for mange år sia, så når hun tigger om godbiter nå så hender det fortsatt stadig at tunga kommer ut og vifter litt (ikke så ekstremt som i videoen da), og da er det unektelig litt komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med noen som har mops som sier man må vaske dem i hudfolden rett over nesen en gang i uken, og helst tørke over hver dag.. Så er sikkert noe med at dem lett får hudproblemer og eksem og sånt?

Kanskje den har litt eksem der og at den klør?

forøvrig ser BCen min lik ut om jeg putter litt leverpostei på toppen av nesen hennes... (ikke at jeg gjør det ofte da, er jo litt slemt kanskje).. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...